<> Sly Stallone: Hello Croatia! - ROCKYzone - Blog.hr

19.04.2007., četvrtak

Sly Stallone: Hello Croatia!

'Spy Kids 3' nismo stigle pogledati, što se u pravilu ne govori agentima jer nema te šanse da te puste da prijaš sa zvijezdom, a da ne znaš o čemu se tu radi. Oni ovdje promoviraju filmove, nisu došli da bi pričali s tobom o boji svojih gaća ...
Tebe, zapravo tvoju publiku i urednike, isto tako u pravilu baš i ne zanima razglabanje o motivaciji zvijezde oko odabira uloge, suradnji s režiserom i glumačkim tehnikama koje je primjenjivao, već bi ti samo pitao privatne stvari što kamufliraš koliko se da.

I kao, čekamo intervju sa Slyjem i imamo totalnu tremu jer ni same ne znamo otkud da počnemo, a nije on baš bilo tko.

Image Hosted by ImageShack.us
Sly maše našim plavušama i heloua Hrvatskoj

Nailazi neki dečko, Jasni se čini novinar kao i mi.
- Ej sorry, si gledao 'Spy Kidse'?
- Naravno, sto puta.
- Mislim, treći dio?
- Kako da ne.
- Kaj Stallone negativac tamo?
- Aha. Kaj vi niste gledale film?
- Ma nismo stigle. Došle tek jučer.

Dečko s upitnikom nad glavom ulazi u sobu gdje će biti intervju, a mi smo spremne da si pucamo u glavu jer je on Miramaxov agent!! Srećom, već nas pozivaju unutra, prekasno je za intervenciju, Sly je ready-steady i još samo fali naš 'go'.

Unutra nas čeka nasmiješeni, nabildani, napudrani i osunčani Stallone, njegovi mišići i dvije stolice za nas dvije. Ivana je pod stresom pa se izvlači - snimat će cijelu stvar našom kamerom, iako već tamo postoji službena.
Upozoravaju je da ne smije snimati Slyja već samo Jasnu. To se naravno nije ispoštovalo.

Jasna sjeda pred Slyja i spašava stvar koliko se da, jer jedino što joj pada na pamet su superbizarna pitanja tipa:
'Koliko su mišići bitni u karijeri?'

Ili: 'Komentiraj tužbu za seksualno zlostavljanje iz 2001', 'Misliš li da ti karijera već godinama propada?', 'Imaš Edipov kompleks?'...

Ili, još bolje: 'Sjetiš li se ikad Brigitte Nielsen?', 'Kad si je zadnji put sanjao? U kojem kontekstu?', 'Jesi gledao njezin TV show?', 'Je li istina da si ostavio Jennifer Flavin putem faxa, pa ste se opet pomirili?', 'Baviš se slikanjem. Zašto Da Vincija smatraš osobnim herojem?', 'S 15 godina školski su te kolege poglasili osobom koja će najvjerojatnije završiti na električnom stolcu. Što misliš zašto?'...

Kako se ispostavilo kroz naš razgovor, ako je jedna stvar sigurna, onda je to da 57-godišnji Michael Sylvester Enzio Stallone ne gleda svijet kroz ružičaste naočale.

- Sly, prvo da ti pokažemo nešto (vadimo njegovu ogromnu fotku metar s metar iz još većeg tuljca). Naš frend (Krasnodar Peršun, Nacional) se bavi fotkanjem vas zvijezda na festivalima i uskoro će u Zagrebu imati izložbu. Jako bi volio da mu za tu priliku potpišeš ovu sliku...

- U, baš je dobra! Deauville, ha? (Sly se potpisuje punim imenom i prezimenom, iako navodno mrzi da ga se zove Sylvester).

- Iako se toga vjerojatno ne sjećaš, intervjuirala sam te prije nekoliko godina ovdje u Veneciji povodom filma 'Copland'. Tada si rekao da si taj job prihvatio za svega 60.000 $ jer si želio da ti karijera krene u smjeru karakterno bogatijih uloga. I, što kažeš na ishod? Jel' se investicija isplatila?


- Što da vam kažem, nije upalilo, bojim se (umire od smijeha). Tako vam je to u Hollywoodu. Ne možeš kontrolirati situaciju. Mene publika očekuje vidjeti u vrlo tipiziranim ulogama.
'Rocky' me kao glumca totalno definirao i to se nikad neće promijeniti. S tim sam se pomirio, nemam ništa protiv. Probao sam bar na kratko prijeći na 'drugu stranu', svim snagama, čak mislim da sam pritom bio sasvim OK, ali sad sam opet na poznatom terenu, i to je uostalom OK. Nemam ništa protiv.

- Da, u 'Coplandu' si bio jako dobar. I danas po filmu dobivaš ogromnu lovu - 17,5 milijuna dolara za 'D-Tox', 20 za 'Driven', dakle, tvoja je karijera i dalje ej okej, zar ne?

- Ma naravno. Zapravo, kad promislim, jesi li ti svjesna da sam ovdje s 'Coplandom' bio prije sedam godina? Kako vijeme leti...

- Baš... Nismo više mladi:))) Ni pamćenje nam nije neko. Cijelo se jutro pokušavam sjetiti nekog filma u kojem si, kao u 'Spy Kidsima', negativac, i ne uspijevam...

- Znam, ja sam uvijek good guy. Zapravo, najviše volim snimati komedije, iako mi se za to najrjeđe pruža prilika. James Mangold, redatelj 'Coplanda', mi je rekao kako mu je super kod mene što sam pred kamerom bio tako smrtno ozbiljan, a između kadrova, ono na setu i to, totalno smiješan. Zato me i predložio za 'Spy Kidse' (da, da, MORA spomenuti film, ne).

Image Hosted by ImageShack.us
Jasna s Stalloneovim potpisom na fotki ...

- Prošle si godine u Deauvilleu rekao kako je Hollywood vrlo okrutno (cruel) mjesto...

- Kul?

- Ne, ne. Okrutno...

- Aha, da, da.

- Stvarno to misliš?

- Hollywood nije rasadnik zla, ali je definitivno okrutan. Tamo sam već sto godina, vjerujte mi, znam sve o tome. Da bi glumac preživio u Hollywoou, mora imati odvratno debelu kožu, biti spreman na uvrede, noževe u leđa, sto sranja...

- Što bi onda meni savjetovao, u slučaju da odem tamo s namjerom da postanem glumica?

- Ne idi ako si preosjećajna jer će te sasjeći u korijenu. Ne idi ako nisi u stanju prihvatiti milijun i jedno odbijanje, iako si uvjerena da si baš ti najbolji izbor. Tamo, s obzirom na ponudu posla, ima odvratno previše zainteresiranih. Ali, ako ti se posreći pa uspiješ, shvaćaš da je sav taj kaos toga apsolutno vrijedan.

- Zašto?

- Zato jer dobivaš priliku baviti se najboljim poslom na svijetu u najboljim postojećim uvjetima na svijetu. Rijetko će nešto biti po tvome, ali tu i tamo kad ti se još to potrefi, osjećaš se... valjda kao olimpski bog.

- Od 'Rockyja' do danas, koja ti je tvoja uloga najdraža, na koju si najviše ponosan?

- Hmmm... Najdraža mi je ona u 'Oscaru' jer sam se odlično zabavljao pred kamerama. To je zato što toliko jako volim komedije. Ali, od svih filmova koje sam snimio nakon 'Rockyja' svojom najboljom akcijskom ulogom smatram 'Cliffhangera'.

- Je li istina da si zabušavao na probama za taj film kad si skužio da ti climbing uništava dlanove na čiju su se hrapavost žalile manekenke s kojima si tada izlazio?

- Haha... Je. Mislim, u većini scena mijenjali su me kaskaderi, ali sam svejedno morao uvježbati određene 'poze' za taj climbing. Ruke su mi otisle kvragu što je imalo lošeg utjecaja na moj dejting.

- Ipak, da imaš dobro srce pokazao si vrlo uskoro. Na test projekcijama 'Cliffhangera' koji obiluje vrlo impresivnim kaskaderskim scenama, publika se zgrozila kad je vidjela scenu u kojoj u pucnjavi smrtno strada jedan zeko. Uložio si sto tisuća dolara vlastitog novca kako bi se scena snimila ponovno, ali ovaj put zec je pobjegao...

- Nisam imao srca. Kada sam čuo za prve reakcije, želio sam nešto poduzeti. Lova ovakve probleme rješava kao od šale.

- Jednu od prvih šansi u glumačkoj karijeri dao ti je Woody Allen u svome filmu 'Bananas' gdje si bio lopov iz podzemne broj 1. Odonda su prošle 32 godine, a i Woody je sada u Veneciji sa svojim novim filmom. Jeste li se sreli?

- Jesmo, jučer navečer na terasi ovog hotela, ali na par sekundi, i na daljinu. Woody je izbezumljen od gužve koja ga okružuje, a ja, iako djelujem kul, zapravo sam isto sav na iglama. Pažnja sviju oko tebe ti godi, ali se osjećaš kao da si u vakuumu. Nisi gospodar vlastitih koraka, nego te najčešće ta gomila nosi gdje želi. Nama zvijezdama teško je međusobno komunicirati na festivalima ako nas ne povezuje isti film, pogotovo ako dođemo samo na dva-tri dana, jer gdjegod krenuli, svakog okružuje hodajuća svita agenata i tjelohranitelja, a i konstantno nam prilaze ljudi koji se s nama žele slikati ili dobiti autogram. Da s Woodyjem poželim dogovoriti ovdje piće, za to bi tim od bar deset ljudi trebao imati sastanak od bar sat vremena.

- Koji ti je najdraži lajn iz svih tvojih filmova? Ne, zapravo, koji ti je najdraži Rockyjev lajn?

- Kad me Adrian pita: 'Zašto se želiš tući?', a ja joj kažem 'Zato jer ne znam plesati ni pjevati'.

Tu je već intervjuu morao biti kraj, a Jasna nije mogla odoljeti, a da ne zamoli Slyja da još u kameru pozdravi cijelu Hrvatsku, tek toliko da 'Živi zid' s istim forama ne bi bio u prednosti.

Na to su agenti, naravno, posebno alergični (da im zvijezda poslije ne bi prigovarala da su dopustili da je novinari previše gnjave s glupostima) što se, srećom, nije obilo o naše glave.

Samo nekoliko sati kasnije naša srpska kolegica s TV Pinka upozorena je pri samom ulasku na intervju sa Slyjem: 'And no 'Hello Croatia', please...'.

Sorry Biljka, bilo je jače od nas... Mi se pak nadamo da ćemo jednog dana biti tolike face da ćemo i jednom Stalloneu hladno moći postaviti pitanje: 'Kakve gaće nosiš danas? Daj pokaži, buraz'.
- 18:40 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Prosinac 2010 (4)
Lipanj 2010 (3)
Ožujak 2010 (4)
Studeni 2009 (2)
Kolovoz 2009 (4)
Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (2)
Prosinac 2008 (6)
Rujan 2008 (4)
Srpanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (11)
Travanj 2008 (8)
Ožujak 2008 (9)
Veljača 2008 (10)
Siječanj 2008 (12)
Studeni 2007 (12)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (14)
Lipanj 2007 (15)
Svibanj 2007 (28)
Travanj 2007 (36)
Ožujak 2007 (39)
Veljača 2007 (55)
Siječanj 2007 (9)