Rock ve Metal Gruplari

03.12.2006., nedjelja

Türbüş10 Grubu

7 y1ld1r müzikle uraş1yorum bass gitar,davul ve solo gitar çal1yorum 2 y1l öncesine kadar barlarda ve fest1vallerde çeşitli grup ve sanatç1larla bass çald1m. Turbus10 isimini 2 y1l önce Bal1kesirde üniversite dönemimde oluşturdum ve halâ arkas1nday1m. Kay1tlar1m1 evde kendi pc'mde yap1yorum. Demolar1m1n tamamen alt yap1lar1 ve (seni düşünmek) hariç dier sözler ve müzikler bana aittir. Grubun bide gizli bir kahraman1 var (MET0N) sürekli çal1şmalar ve kay1t aşamalar1nda beraber çal1ş1yoruz kendi besteleriylede bana destek veriyor. Bence bir şeyi gerçekten istersek ve o işe emek harcay1p inan1rsak imkans1z diye birşey yoktur. Bende 'TuRBuS10' ismi alt1nda bunun peşindeyim....

Bana destek olan yoldaşlar1m Z.Can YILDIRIM , Sercan YILDIRIM , Metin DURKUTLU ' ya çok teşekkür ediyorum....


KAYITLARDA KULLANDIIM EK0PMANLAR:

Elektro gitarlar: Gibson Les Paul , Cort stat 3T , Aria STG-004
Akustik Gitar: Aria Fet-STD Elektro akust1k
Klas1k gitar: Madr1gal Elektro klas1k
Bass gitarlar : Yamaha TRB 1006 , Cort B4
Prosesörler: Zoom 707/2 , Alesis
Davul: Yamaha DD55 Dijital Davul , Pearl export
Kay1tta kulland11m programlar: Cubase sx , Ac1d 4.0

-Grubun Web Sitesi : http://turbus10.rockmekan.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.