Rock ve Metal Gruplari

03.12.2006., nedjelja

Gölge Grubu

Grup asl1nda çok ilginç yöntemlerle topland1 denilebilir.. gruptaki herkes tan1şmadan önce birbirinden nefret ediyordu.. solistimiz ses yar1şmalar1nda birinci geliyordu ama sanat müzii söylüyordu.. bateristimiz ise balama çalan bir k1za bendir ile eşlik ediyordu.. kumlucada tar1m ve serac1l1k şenlikleri s1ras1nda bizden sahne almam1z1 istediler.. o zamanlar iki tane electro gitar1m1z vrd1.. şimdiki basç1m1z pedals1z bir electroyla bana ritm at1yordu bende tek metal zone ile solo at1yordum.. şenliklerde ayna grubunun konseri vard1 biz onlardan önce ç1kacakt1k.. enstrümanlar sadece iki electro ve klavyeydi.. müzik hocam1z bize klavyeden ritm veriyodu:) sadece dört şark1 çalm1şt1k.. konserden sonra bir pastanede oturduk ve tam bi grup olman1n hayalini kurduk.. tabi bu hayaldende öteydi art1k.. bass olmas1 çalan biri.. batery al1nmas1 stüdyo.. amfiler.. hayaldende öte gibi görünüyordu..fakat zamanla bunlar1n asl1nda imkans1z olmad11n1 anlad1k.. okulun yard1m1yla batery ald1k ve ritm gitar çalan osman bass gitar ald1..''gölge'' olarak ilk topland11m1z gün tam bir hayal k1r1kl11yd1.. batery kafa ar1s1ndan başka hiçbişeye yaram1yordu.. bass zaten başka bir alemde.. bunun üstüne solistimiz ve ben toplanmama karar1 ald1k.. (bu arada ben eski grubumla çal1şmalara devam ettim).. herşey berbatt1.. biz cemle akustik ve klasik gitar olarak tak1l1yorduk.. grup işinden ise iyice umudu kesmiştik.. taaki bateristimizin üçgün geceli gündüzlü çal1ş1pta kendini kontrol etmeyi başard11n1 görene kadar.. o gün kendimize dönüm noktas1 ilan ettik..umudumuzu kaybetmeden çal1şt1k ve herkesin kişisel ve toplu başar1lar1yla bugünümüze ulaşt1k.. art1k onlar benim tek grubum oldular ve içimizden bir kişinin bile deerini hepimiz iyi biliyoruz..biz bir bütünüz.. (hepinize teşekkür ederim grup arkadaşlar1m).. hedefimiz hep imkans1z olanlar.. istemek başarman1n tek yoludur..


-Grubun Web Sitesi : http://golge.anatolianrock.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.