Rock ve Metal Gruplari

22.11.2006., srijeda

Magnetic Grubu

Abicim grup hak1nda söylenecek tek sey heavy metal yapmak için biraraya gelmiş olmalad1r diger hersey geyik olur bigün evde oturuyodum grup kural1m dedim kurduk... yok efendim biz iki tane rocker genç gitar ald1k bigün bi bakt1k simdi 5 senelik grubuz ... ya 6 senedir enstruman calan adamlar1z milete dersini vermek için grup kurduk ... gel ver dersimizi bakal1m o kadar kolay m1 :))) neyse işte geyigin sonu yok WE LOVE MAGNETIC WE LOVE HEAVY .... haa unutmadan tüm heavy sevenler ve calanlara kucak dolusu sevgi
..............
-mert abi ne yap1osun ya nas1 konusmalar bunlar böle sevgi falan kucak ...
-lan needek yane ...
-ya biz sertiz ya heavy ya taviz yok ya ...
...............
böle düşünen varsa müzik yapmas1n müzik sevgi işidir taviz işidir ha davadan dönülmez tarzda taviz yoktur ama ... ben bütün kardeşlermi sevgiyle kucakl1orum ...

-Grubun Web Sitesi : http://magnetic.rockmekan.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.