Rock ve Metal Gruplari

22.11.2006., srijeda

Nevermind

afallad1m... ayazdan kefene sar1lm1ş bir dünyaya bak1yorum penceremden.. kederli bir sersemlik içinde, bakan gözlerin ateşini hissediyorum, hala kimse yok burada.. gerçeklikten uzaklaş1p, rüyalar1n uyan1kl11 içinde, biliyoruz ortaya ç1kan 1st1rab1n varl11n1, boş bir odada bizi souk gösüne bast1rmak için bekleyen.. uyan1yoruz ve o gerçek oluyor..

güneşin ölümünü hayal ettim, souk bir sabaha uyand1m. boşluun içinde, ölü bir 1ş11n kaderinin, olacaklar1n habercisi olduunu anlad1m... hayattan sürüklenerek al1nan bir ruh gördüm, ölümden geçiyordu ve cennet tarlalar1na ulaş1yordu şark1lar eşliinde..

hala karanl1k dolu bir odaday1m, birbirine benzeyen ruhlar1n geçişlerini izliyorum, umutsuzca...

ve bir şark1 yok orada, sadece sessizliin aldatmas1...

Grubun Web Sitesi : http://nevermind.rockmekan.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.