studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Opis bloga

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more Luda ja,lud blog!Pisat ću o svemu i svačemu(uglavnom o (ne)smislu života i postojanja,o glazbi(pogledaj u adresi kojoj),školi i frendovima(a čemu drugom)!Nadam se da će vam biti zabavno!Uživajte

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Ja sam.........................:

-Katarina
-14 god
-Kaštel Novi(selendra)
-8.c razred(najbolji, jea rajt)
-bla,bla

-luda
-zabavna
-nisan glupa(neću se hvalit pa reć da san pametna)
-normalna (to je kod mene relativan pojam,kako se uzme)
-otkvačena
-tvrdoglava
-pomalo pesimistična
-opet pomalo depresivna
-glazbom puknuta(haha)
-i još mnogo toga san


Volin:

-svoju obitelj(dobra curica, aha, da)
-prijatelje
-komp,mob,mp3
-svoj jedan i jedini rock
-svoj razred(doduše kako koga,ali ka cjelina smo ok)
-puuuno pričat(aj dobro, kako s kin)
-ludirat se
-svoje gunse pogotovo
-crnu,ljubičastu, crvenu i taaaamno zelenu boju
-kišu
-zabavu
-nekoga
-ajme ja volin sve osin onoga šta ne volin(haha)


Mrzin(ili ne volin):

-umišljene i glupe ljude
-licemjerje
-dvoličnost
-ogovaranje
-neiskrenost
-laži
-šminkerice(u našoj school barbike)
-ružičastu(pinky)boju(logično)
-svoju školu(nije škola loša,al naša je.........................)
-I NARAVNO,NAJVIŠE OD SVEGA............................CAJKE!!! ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Linkovi

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Te@ moja
Just one sad story**
One crazy girl!*
× Norkica-fora cura ×
Litle_devil



Free Music

Free Music



Free Music

Slušan:

-naravno,jedan i jedini rock
-gunsi
-green day
-rhcp
-bon jovi
-nightwish
-prljavce
-hladno pivo
-i još mnoge druge koji mi trenutno ne padaju na pamet
-frednove kad mi ridaju na ramenu(hehe)
-i neke nastavnike(a to moram ako želin upisat gimnaziju,ali ne bi inače)

Ne slušam:
-CAJKE
-hip-hop,r`n`b i te gluposti
-parentse kad gnjave
-a ostalo može proć


Čitam:

-knjige,časopise,sve
-trilere
-krimi romane
-a najviše R.L.Stinea i Mary Higins Clark
-drame

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

KKinky
AArty
TTasty
AAwesome
RRich
IInnocent
NNeat
AAstounding

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

petak, 30.11.2007.

TAKAV TI JE ŽIVOT!!

E, evo mene opet(na vašu žalost)!
Pa da započnemo.............Kao prvo, moram se ispričati dotičnom hamletu(ranije sheakespearu) što uvrijedih njegovo veličanstvo!Ne bi ja, ali moram, a šta se mora nije teško(da, moš mislit)!!!Pa, oprosti mi, usrdno te molim!!!Hehe!
Ali imam ja još jedno ispičavanje za obaviti!Naime, moram se ispričati g.Romeu šta ga nisan spomenila i pozdravila u prošlom postu!Pa mi i ti oprosti!A i vi mi oprostite šta mi se svi zovu Hamlet, Sheakespeare ili Romeo(ali nekako nas je puklo to sa sheakespeare spikom, pa su nam svi likovi iz Romea i Julie ili Hamleta)!!!!
Eto, sad san ja mislin napokon završila s ispričavanjem, pa vas molim da mi oprostite ako san se kome zaboravila ispričat, ali ovaj post konkretno mora započet jer...........red je!pa......................................ovaj post službeno počinje(jeeeeeeeeeeeee)!Ovu rečenicu iz naslova(koja vam je možda bila nelogična) ovih san dana jako puuno puta ponovila!Na sve šta neko kaže da mu nešto ne valja ja mu jednostavno kažen:"Takav ti je život"!Pa i vama savjetujen da kad van se neko jada lipo i kulturno kažete tu dotičnu rečenicu i svi će van se divit kako ste divan prijatelj!Ništa lakše!Pokušajte!A ovaj tjedan san i inače bila jaaaako loše volje, pa je dojam bio još upečatljiviji(valjda je dobro napisano)! Neke su me osobe iživcirale pa san
možda u naletima bijesa iskalila taj isti bijes na nekim osobama koje to nisu zaslužile(a nisan in se ispričala na početku-znala san da san nekoga zaboravila)!headbangAli kako bi ja rekla;"TAKAV JE ŽIVOT!!!!"I nadan se da van je to bilo dovoljno pa ću se javit još koji put ovih dana!
E,sad,pozdrav,ovako po redu:GABI,JOPA,TEAkiss.......................HAMLET(a predugo mi je pisat tvoje prezime pa te moran ovako zvat,sorry),MAČE,ČIKI i moj jedan i neponovljivi ROMEO(ma kako bi te mogla zaboravit)!Ali i svima ostalima iz razreda i osobama koje ne pripadaju tom divnom društvu,ali nešto znače u mom srcu(joj,kako san romantična)!I hvala svima na komentarima!winkcereksretanI btw, sorajte na ovom nekima možda bezveznom postu!Takav je život!Hahaha!Ajte,stojte mi dobro,volim vas!Poljubackiss



| Komentari (106) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.