studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Opis bloga

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more Luda ja,lud blog!Pisat ću o svemu i svačemu(uglavnom o (ne)smislu života i postojanja,o glazbi(pogledaj u adresi kojoj),školi i frendovima(a čemu drugom)!Nadam se da će vam biti zabavno!Uživajte

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Ja sam.........................:

-Katarina
-14 god
-Kaštel Novi(selendra)
-8.c razred(najbolji, jea rajt)
-bla,bla

-luda
-zabavna
-nisan glupa(neću se hvalit pa reć da san pametna)
-normalna (to je kod mene relativan pojam,kako se uzme)
-otkvačena
-tvrdoglava
-pomalo pesimistična
-opet pomalo depresivna
-glazbom puknuta(haha)
-i još mnogo toga san


Volin:

-svoju obitelj(dobra curica, aha, da)
-prijatelje
-komp,mob,mp3
-svoj jedan i jedini rock
-svoj razred(doduše kako koga,ali ka cjelina smo ok)
-puuuno pričat(aj dobro, kako s kin)
-ludirat se
-svoje gunse pogotovo
-crnu,ljubičastu, crvenu i taaaamno zelenu boju
-kišu
-zabavu
-nekoga
-ajme ja volin sve osin onoga šta ne volin(haha)


Mrzin(ili ne volin):

-umišljene i glupe ljude
-licemjerje
-dvoličnost
-ogovaranje
-neiskrenost
-laži
-šminkerice(u našoj school barbike)
-ružičastu(pinky)boju(logično)
-svoju školu(nije škola loša,al naša je.........................)
-I NARAVNO,NAJVIŠE OD SVEGA............................CAJKE!!! ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Linkovi

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Te@ moja
Just one sad story**
One crazy girl!*
× Norkica-fora cura ×
Litle_devil



Free Music

Free Music



Free Music

Slušan:

-naravno,jedan i jedini rock
-gunsi
-green day
-rhcp
-bon jovi
-nightwish
-prljavce
-hladno pivo
-i još mnoge druge koji mi trenutno ne padaju na pamet
-frednove kad mi ridaju na ramenu(hehe)
-i neke nastavnike(a to moram ako želin upisat gimnaziju,ali ne bi inače)

Ne slušam:
-CAJKE
-hip-hop,r`n`b i te gluposti
-parentse kad gnjave
-a ostalo može proć


Čitam:

-knjige,časopise,sve
-trilere
-krimi romane
-a najviše R.L.Stinea i Mary Higins Clark
-drame

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

KKinky
AArty
TTasty
AAwesome
RRich
IInnocent
NNeat
AAstounding

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

utorak, 27.11.2007.

Recite mi smisao!?

E........ sad..............!!!!!!
Ovo je moj..........čekajte da pribrojim.............4. blog!Dobra san, jel da?Haha!!Ma evo , prvo da van kažem da me ne diraju vaši zlobni komentarii da me ne zanimaju gluposti poput novog dizajna i slika na blogecu!!!Pa.....................
A ja se evo baš ovih dana pitam o smislu svog postojanja!i znata šta san skužila.........?????Da nema smisla.Haha!Ma nije mi uvik tako loše,al se počesto osjećan jadno i bezveze,pa onda svima oko sebe pokvarim dan!Hahahahahahaha!Šalim se!Al zato kad san vesela onda zarazim po sela pa se svi smiju!Nećete mi valjda zamirit zbog pokojeg pesimističnog posta!!!???
I tako se ja dignen na livu noga,pa od jutra porazbijan koju vazu i još šta pokvarin,a onda oden u školu!A tamo...................mobiteli u pogonu na nekoj cajki!Krasno!!!Ja te volim,ti mene ne,ti si s njom,moja droga,bla,bla!!!!Bla,bla,sve neki bezveze,lako pamtljivi stihovi!!!
I onda oni meni da ja stalno nešto o svojin "mračnjacima"(jea rajt)!bangA kao gunsi su mračnjaci!?A kad se počnu izvijat u ritmu i pivat(ili revat) neku cecu ili lepu brenu.........meni muka i mrak na oči!Ne mogu ja to više probavit!A tek kako su neozbiljni!!!AJOJ!!!!Ne možeš s njima ništa razgovarat osin ko je bolji-mile kitić ili lepa brena!!!A uopće ne kužin šta vide u tome!?Može li mi neko to molim pojasnit!?Jer ja san očito zapela u 80-ima!!!!!!!A nisan ja kriva!!!!
Ej,btw,jel volite vi mrkve????njamiHahahaha!Ma ja san skroz pukla!Ali, da mrkvasta(sheakspeare,ubit ću te)!!!!!!!Hahaha!I ti ćeš se meni rugat!!!Bit će tako sheakespeare da nadimak svojoj Juliet!Marš u mrkve!Al,aj,neću se sad s njin svađat jer smo se svađali 2 god u komadu i sad smo finaly frendovi(jea rajt)!!!A ja mislin da mu je najgora uvreda:"Sheakesper te ubija!"Haha!rolleyessretanSad ću ja tebe malo driblat!!!Pa kad ovo vidiš.....................Aj,nije sve taaaaaaaaaako crno!!!Ma dobar je on,al mi to s mrkvom fakat onak(rekla bi moja gabi)ide na nervu!!!!Ej.hello,cut it!!!!!!!!!!!!!Eto toliko for now!!!!!!!!!!!!!!!!!!Aj stojte mi dobro(i ne dajte da vas iko zove po povrću)sretan!!!!!!!!!!!!!!!!!Do čitanja!!!!!!!!!!!!!!!!!!Bilježim se sa štovanjem..............................
Poooooooozzzzzzzzzzzz.........to:
gabi,jopa,tea,mila.........sheakspeare,mače,čiki............
itd!!!!!!!!!!!!!EXITmahkiss



| Komentari (18) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.