mOj RaZrEd... =P .....hehe!!!!!

Linda-ona je jako povucena,i moja sasvin ok zenska…..uglavnom o njoj mislin sve ok

E!i-ona moze bit sasvin ok zenska,al…….stvarno mi ide na zivce sa tin svojin glupin komentarima,na ama bas sve………medutim ima i dobru stranu svakome pomogne….

Mi!e-ja san za nju na prvom blogu u postu o njoj napisala da zeli postat ka neka rokerica….
(vi ste mi svjedoci)i onda je ona to napisala ka za mene na svome blogu……al inace neman
nista kontra nje….

Anja-zbilja,ali zbilja ne bi nista komala jer,jer………..san je smatrala sasvin pzitivnijon osobon……..

Ivona-nije bas da se druzin s njom pa ne mogu puno toga rec jer se ne druzin puno s njom,al uglavnon sve ok…..

Juke-pa …..ovaj…..hm……sve najbolje,al mi ide na zivce sta me ne zove za drustvo nego samo za skolu sta meni jako smeta i mogu slobodno da me melko i ponizava…..

Žeky-pa ok zenska,samo……samo…..sto je izdajica i onda se cudi sta na kraju nema frendova………..a staš!!!!!!

Korica-prije je bila sasvin ok zenska,ali od kad se druzi s anjon je postala pre,ali preumisljena……..sada moje misljene:no coment…..

Ena-pa ok zenska…….samo bi se prije druzila sa nekon umisljenon kuckon nego imala pravu frendicu…..

Keric-ok je……..i drago mi je sta ima povjerenja u mene i da bila san in love,ali hello to je bia ni manje ni vise prvi razred….pa stoga molim lijepo to ne spominjite jer nije vrijedno spomena!!!!!!!!!!!!!!

Cora-spreman pomoc,ok decko……al………ovaj………hm…..hm…….malko je djetinjast………

Iva –sve ok o njoj mislin,malo je skrta,al…….nismo svi isti….
Jele-sve the best!!!!!!!!!!

Dora k.,mirta,karmen,tonka,andela i sve druge d-kavice-sve the best!!!!!!

Stephy-najbolja,najpametnija,najluđa(u pozitivnom smislu)…….uglavnon…..ovaj…..iznabrajala bi se kad rekla rekla sve….zato cu skratit i samo rec sve najjjjjjjjjjjjjbolje……………jedino mi je zaj sta zivi u rijeci,a to i nije tako blizu…..

Nego……….neda mi se vise nabrajat jer…..jer….iman jaaaaaaaaaaaaaaaako puno frendova i frendica!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

OvO jE mOj BLOGACH!!!!!!!!!!!!!

pa kao sto i sam naslov kaze.......
ovdje cete moci citati o meni, mojim idolima, i o mojim frendovima....
inace..... ja se zovem GREIS!!!!!!! yes
zivim u Splitu.....
idem u xx (nije vazno) razred..... dead
volim muziku,drustvo,zivotinje.....
ugl. sve sto moji vrsnjaci vole........
a kad smo kod vrsnjaka..... imam između 12-14 god....laze pjeva
hehe........ thumbup
pusa kiss

MoJi LiNkIcHiiii

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Stephych....- dosadna necakinja lud
Ena
Elli

utorak, 08.01.2008.

p.s. za one koji nisu swatili di san bila ;bila san na MERTOJAKU..........hehehehehehehe
drugo swe znate,ako wan nesto nije jasno ko mojoj zeky to mi recite u komentarima........pusach..........kiss



| Just Say SomeThiNg (25) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.