< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (8)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (22)
Lipanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Evo malo moje ludosti!

pjevaPhotobucketcerek
Photobucket
Heyo!Kako ste?thumbupcerek
This is blog đast for komentiranje na druge blogove!
Ako u međuvremenu ne zaboravin šifru stavljat ću van postove!
Ali ako!Ne zaboravin šifru.nut

MALO RHCP-SA!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

"Don’t ever let anybody tell you music is stupid. Fucking assholes!!"
- "Music is the face of God."
- "You are free. Close your eyes, open your mind, and let this music in and you will see that this is true."
BY:JF


Nešto o meni:

Ovako:
Životna želja: IĆI NA KONCERT RED HOT CHILI PEPPERSA!
Ime:/
Prezime: Kiediscerekdead
U horoskopu sam: Jarac
Datum rođenja: 14.1.
Najdraža boja: zelena, crna
Moje prijateljice: Lile, Rozana,Paola,Lina,Anthonija,Ivana...
Najdraža životinja: Mačka
Najljepši miris: Muški parfemi i njihovi dezodoransi naughty
Najdraži film: apocalypto, vrag nosi pradu, hod po rubu..
Najbolja knjiga: Scar tissue (OŽILJCI) by: Swan
Najgori dan u tjednu: Četvrtak
Volim:DRUŠTVO!Dobro društvo i zabave.Muške, ne sve!!smijehcerek
Ne volim: nepravdu, laž! Romantiku, ( previše ljigavo)
Mana: previše govorin..Opsjednuta rhcp-ima..zubo
dobra/loša strana: SVE ODMAH KAŽEM U FACU!SVE!
Ljubav: Koga briga???Mene nije!Iman ja Kiedisa,Johna i rhcp!cerek
Ne opterećujem se:Glupim ljudima..Glupi su i točka.
Živin za: Za se zezat, za društvo!Za lijepo i grubo!
Vjerujem: u Boga..Da ću doživit odlazak na rhcp koncertcry..
Ne vjerujem u: hm.. u u lance sreće!Da mogu šutit 10 min.
I tako..Eto..Nemojte ništa ružno mislit o meni..Ovo je samo ovako malo...hehe ma mislite šta god hoćete!
eek
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Evo moje papričice!LIJEPEEE PAPRIČICEcerek, ne zna se koja je ljepša! hehe lud

PRIJATELJI I "SPONZORI!"

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr
BRAČKAwave
LILElud
Kateethumbup
PAOLAcerek
Miaaaanaughty
Luda je za njim ;)
Peppers prijateljicacerek (stvarno originalna)thumbup


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

PISMEE..STRANE, NAŠE..ITD...

Under the bridge

Sometimes I feel
Like I don't have a partner
Sometimes I feel
Like my only friend
Is the city I live in
The city of angels
Lonely as I am
Together we cry

I drive on her streets
'Cause she's my companion
I walk through her hills
'Cause she knows who I am
She sees my good deeds
And she kisses me windy
I never worry
Now that is a lie

I don't ever want to feel
Like I did that day
Take me to the place I love
Take me all the way
http://www.rare-lyrics.com

It's hard to believe
That there's nobody out there
It's hard to believe
That I'm all alone
At least I have her love
The city she loves me
Lonely as I am
Together we cry

I don't ever want to feel
Like I did that day
Take me to the place I love
Take me all that way

Under the bridge downtown
Is where I drew some blood
Under the bridge downtown
I could not get enough
Under the bridge downtown
Forgot about my love
Under the bridge downtown
I gave my life away

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Sličice i razne tvari..


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Be happy

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

četvrtak, 15.11.2007.

This is my time This is my tear,I can see clearly now that this is not a place,For playing solitaire..

Evo mene i opet i opet..A tko će drugi bit na MOJEM blogu nego ja.hehhe
zubo Eto skoro gotov i ovaj tjedan...partyOcjene su još uvijek stabilne sve dok ne počne ispitivat matematiku headbangburninmadpuknucu!!!Ispitala me kemiju dobila sam 3thumbup i ispit 2 rolleyes a štaš..I tako...Kiša je padala skoro cijeli tjedan, ali evo sad se razvedrilo, sunce je tako da bi sutra ako opet ne počne padat mogli igrat tjelesni vani i trenirat rukomet jer su nam natjecanja između škola za 20 dana.A lani smo bile 1. tj,. još uvijek smo, samo tko ove godine pobijedi ide dalje na natjecanje!naughty(ne možemo igrat tjelesni po kiši jer nemamo dvoranu pa moramo radit u razredu a to vam najčešće bude stoj u vis ili vijača i slična sranja.!)Za natjecanje će biti uglavnom moj razred, jer smo stvarno dobri i jako (doslovno) jako žestoke u igri!Znamo svi igrat..Ček..Ja, Ivana, Jope, Pave, Lile možda i Tea...waveAli vidjet ćemo još...thumbupJoooj već je 15:50 sutra pišemo 5-ominutni ispit iz kemije zadatci neki za rješavanje.namcorMoram too naučit, a u tome je matematike tako da neće biti baš lako!madJoooj moram vam staviti sliku koju sam nacrtala anthony & Johna..!Vidjet ćete pa ćete mi reć kako vam se sviđa..Moram još zavšit pa ću stavit!Još ima malo..cerekI tako...Šta bih vam još rekla...A..HVALA NA KOMENTARIMA!
Pozdrav svima, i puno hvala na komentarima..Idem ja sada..
Kiss svima (slika stiže uskoro)

Peppersica

- 15:38 - Komentari (30) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.