efo...tražili ste da napišem post - R o c K - Blog.hr

AC-DC

efo...tražili ste da napišem post - R o c K - Blog.hr

16.02.2007. / petak

efo...tražili ste da napišem post

ej ljudi moji ja sam proslavil rodjendana...NE...jer ljudi koji su trebali dojti su sve zasrali ok oni koju nesmiju ili tak nekaj ali oni koji ide na ribičiju umjesto na moj ročćkas...pa ono...ok!!! a jebiga bude već nekak...jel tak????
kaj da vam napišem?!...e da odma sretan rodjendan mom ''burazu'' darkmaster koji je izbrisal blog....spec...
i tak...od razreda sam dobil ac-dc majicu koju je birala luciferka...falja...još sljedi jedan poklon motor...od m@lje...naravno Tomos...kužiš? ne a?

pozz: Novoselu, Luciferki, m@ljoj, Dorotejjjjiiiiii, Kazomirki, Čusu, Dragecu, Ivi, meni, pokosu veri & bobi...eto i svima vama pozdrav... pa pa



BY: deaddeadPrinc na crnom konjudeaddead

- 18:34 - Pični komentar (9) - ha ha ha - #

<< Arhiva >>