Rockmans World

ponedjeljak, 04.09.2006.

Autići slatki maleni!!!

Ej ljudi bilo je već i vrijeme za neki post!!!
Ja sam vam lud za autima pa sam mislil da mogu i njih stavit na blog bezobzira na kaj je rockmans blog....
dali ste znali:da su fićeki jurili i po 200km/h...
da im podignuta stražnja hauba donosi 3-5km/h maksimalne brzine
da za snjeg nema boljeg auta od fiće...
ma evo vam fotki!!!

Koji fićo di u njega stane 250 konja...
Image Hosted by ImageShack.us

04.09.2006. u 22:37 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je jedan običan blog jednog običnog rockera!
Pomalo o nekim rock bendovima i meni!!!
Na ovom blogu ćete vidjet sve vezano uz moj Život!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nije da se hvalim ali sve ove tekstove sam sam smišljal i u biti napisal sam ono kaj mi je u glavi!!!
Ma pozzz svima

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Ja

Ja sam Saša imam 14 godina i idem u osnovnu školu Ljubljanicu na Trešnjevci u Zagrebu!!!
Veliki sam Rock fan...Tata me uspavljivao s stvarima poput Hey Joe ili Smoke on the Water kad sam bio Manji,a sad sam od njega naslijedio svo znanje o muzici a pogotovo o Rock-u sedamdesetih i osamdesetih...Moj najbolji frend Ivan s kojim imam ujedno i bend je veliki fan Metallice i Maidena sve zna o njima...no dosta o meni pogledajmo moje bisere...
cool

Anketa





Free Website Counters
Free Website Counters





Free Live Chat Rooms
Enter my Chat Room

Free Chat Rooms by Bravenet.com