rockmama

ponedjeljak, 11.12.2006.

Pa evo mene opet u ove blogerske vode. Nije me dugo bilo, ali ipak sam jos ziv na srecu ili nesrecu. Iako je moglo biti i obrnuto. Ima li kod vas nesto novoga, kod mene ima puno toga. Morao sam otici sa Braca. Malo su se neke stvari zakomplicirale ali doci ce sve opet pod kontrolu. Vracam se za koji mjesec. Sad sam pod jebenim pritiskom, ali izdrzat ce se. Jbg trnovit je put do uspjeha.

- 14:59 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • pisem sto zelim, gadim koga hocu

Linkovi

  • imas pravo da je sve sturo i pre kratko i da sam mnoge izostavio koje nisam smio. No nisam ovo pravio kako bih napisao biografiju rockera vec da bi pokazao da nije ni njima uvjek bilo sve kako su zamislili, te da su i oni imali svoja razocaranja. Davor


    Sad sam siguran da neodustajem. Neznam imam li sanse, ali vrijedi pokusat. Mozda se i dogodi. Bilo bi super. Mislim da bi bili super par. Zato se idem obrijat, da ne licim na spiljskog covjeka. Naravno kozju bradu cu ostavit.




  • molim vas da na anketu glasate samo jedan put kako bi bila sto bolji pokazatelj misljenja vecine.