LUdi Moji EvO NaS

Ludi moji ljudi evo ovaj cas sam dosla iz skole. I cim sam usla Ella me pitala sto radim doma.Inace Ella vam je istegnula ligamente na prstu pa je danas isla rendgen i nije bila u skoli. Lijepo ona je izbjegla test iz fizike a ja cu dobiti pet, opet.(samo da znate u njemackoj vam je pet jedan). ne zanam sta je popustila sam u skoli a Ella jos uvijek ima jedinice.
Evo kako nam "jadna" Ella ne moze pisati, pišem ja Maya. Da odmah prijedem na stvar jer ne mogu izdrzati, nasi ludi, divni , blesavi, krasni bratici su nam se javili i rekli da slobodno na blog napišemo da ce odrzati koncert u miloj nam Kroatii no za backstage ulaznice nisu još sigurni al ce nam javitiako ih bude bilo.
A sada da vam kazem buduci da nasi bratici nisu iz kamenog doba i oni imaju kompjuter i buduci da je Bill duzan Elli jer ga je opravdala za markiranje on ce nama uciniti malu uslugicu, pa ce vam nasi i opet kazem krasni bratici napisati par posteva na našem blogu.Pisat ce na engleskom, pošto znamo da hrvati u skolama uce vise engleskog nego njemackog. Nemojte im zamjeriti na greskama jer kao ni mi nisu nadareni za strane jezike.
Pa to bi bilo sve i nadam se da cete nam ostavit koji komentar. S poštovanjem vase Maya i Ella. I s još vecom euforijom jer danas na telki ide nas omiljeni film. CIao!!!!!!!!!!!!!!



CEKAJTE NEMOJTE IC UPRAVO BILL ZOVE ELLU I SAD CE IC NAPISAT POST NA NAS BLOG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



HELLO PEOPLE MY NAME IS BILL KAULITZ AND I AM stupid because Iwe beign write with biiiig letters. Well what should I say. First this will not happebt all the time because this is just a favour to Ella.I dont now what to write Im just a boyyy.O.K: that s it Im goin to bed Im putting the remote controler in my hand and Im going to watch a TV.
Im living you to my brother.HELO people how are you?My name is TOM and i dont do a favour to Ella but she wants to us to write you so here i go.First I wud like to Sed HELLO to my cousin Ella and Maya!!!We will stay in Croatia for a few days at HOTEL ANTUNOVIC I think its his name?! And our cousin Ella and Maya will be there for a month befor we will come!!!They will stay at Anitas home .Do you now who is anita?Now I m going to play Play Station .Ella and Maya buy as that hor birthday!!!That is it for now I love you.Bill und Tom:-)

25.10.2007. u 18:39 | 6 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Hallo mi cure iz nemacke.Nasa friendica zivi u Zagrebu.Mi cemo pisatu o TOMU i BILLU nasim neznam kak vi to kazete verwandschaft.Ak vas zanima dodite na BLOG mi znamo sve o njime.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic