< listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

O meni

Ja sam Lucija. Imam skoro 15 godina, živim u Lepoglavi, sad bum krenula u 1. razred srednje!!! weeee... rođena sam 16.1.93... po horoskopu sam jarac, imam puuno prijatelja, a najbolja prijateljica s kojom se znam od malih nogu je KAJA... drugi dobri frendovi su Monika, moja kumica, :) moja seka Antonija, Darija, Sabina, Iva, Petra, Kruno, Sandro i još puuno njih... sviram klavir već 7 godina i obožavam crtati...slušam rock, metal... pjevam u bendu THE PRISONERS i užiwam u životu...


Get your own glitter and more at BlingyBlob.com

četvrtak, 04.10.2007.

bok!!!

Ej!! Evo me opet...sad mi je mama otišla na roditeljski...baš me zanima kak bu to prešlo!!nono Sad se moram ići učit povijest jer pišemo sutra...držite mi fige!!!thumbup Danas me zamalo pitala geografiju, a ništ se nisam učila...joj!! Onda me spasila Monija u zadnji tren kad je već rekla moje ime onda se ona javila...hvala Monija!!!!smijeh Jedva čekam da završi petak i onda u uživanciju...imamo produženi vikend jer u ponedjeljak nema ŠKOLE!!!!! Jupi!!!! smijehpartysretan Sad se na žalost moram iti učiti...ahhhheadbang Vidimo se!!!wave pozzz

- 17:09 - Komentari (3) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.