< listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

O meni

Ja sam Lucija. Imam skoro 15 godina, živim u Lepoglavi, sad bum krenula u 1. razred srednje!!! weeee... rođena sam 16.1.93... po horoskopu sam jarac, imam puuno prijatelja, a najbolja prijateljica s kojom se znam od malih nogu je KAJA... drugi dobri frendovi su Monika, moja kumica, :) moja seka Antonija, Darija, Sabina, Iva, Petra, Kruno, Sandro i još puuno njih... sviram klavir već 7 godina i obožavam crtati...slušam rock, metal... pjevam u bendu THE PRISONERS i užiwam u životu...


Get your own glitter and more at BlingyBlob.com

utorak, 02.10.2007.

dosada.......

Bok ljudi!!! mahDanas mi je v školi bilo dosadno ko i uvijek...pital je fiziku...ja sam mislila da bum vmrlabang Hvala Bogu, mene nije otprl:dead. Pet ih otvori u imeniku i onda prvi koji je na redu ide na ploču odgovarat, a ostali moraju ići iza pisati:. Onda ti da da si izabereš jedan listić na kojemu su ti pitanja i zadaci...imaš teži i lakši zadatak, težeg moraš riješiti za 4 i 5...joj svaki put kad imam fiziku tak me strah kaj bum doživela živčani slompuknucurolleyes. Danas me pitala kemiju...ja neke tam delam i odjedamput čujem Lucija Juriša...ja si mislim kaj sad očeš,a onda skužim da moram odgovarati!!!headbanga ništ se nisam učila...kaj bum sad!!??? Onda sam nekak zvljekla četvorku...ahhhh!!! Tim šokovima nilkad kraja!!!! Valjda bu bolje...thumbup pozdrav svim mojim frendovima i frendicama iz Lepoglave!!!!wavesretan

- 17:10 - Komentari (3) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.