< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

O meni

Ja sam Lucija. Imam skoro 15 godina, živim u Lepoglavi, sad bum krenula u 1. razred srednje!!! weeee... rođena sam 16.1.93... po horoskopu sam jarac, imam puuno prijatelja, a najbolja prijateljica s kojom se znam od malih nogu je KAJA... drugi dobri frendovi su Monika, moja kumica, :) moja seka Antonija, Darija, Sabina, Iva, Petra, Kruno, Sandro i još puuno njih... sviram klavir već 7 godina i obožavam crtati...slušam rock, metal... pjevam u bendu THE PRISONERS i užiwam u životu...


Get your own glitter and more at BlingyBlob.com

subota, 29.09.2007.

...!

Ej ljudovi! Sorry koj me nije bilo tak dugo!!!!!!wave Danas moram napraviti nekakav crtež za povijest kaj bum dobila peticu...yesv školi imam tek jednu ocjenu 5 iz glazbenog i to kaj sam se sama javila...a ovak me još ni jedan profesor nije opće otprl da me pita...na sreću...ili možda nije na sreću, a ko bi ti to znal!! Onda me buju otprli kad bu puno gradiva i kad nem znalanono. Joj!! Za ponedjeljak se moram učiti fiziku jer pita...to ne dobrobangnamcor...još k tome imamo tak strogog profesora!!1puknucu. Onda bi mi dobro doslo da me ne otpre!!!yes V školi mi je baš sad dobro...imam puno novih frendova!!! Već su nam se dva učenika ispisala iz razreda, ali buju došli sad negde dva nova...od jedne moje frendice prijatelji...nadam se da buju zgodniyeswinknaughty Jedan moj frend Kruno je isto rekel da se bu preselil k meni u vž na polugodištu jer mu u Ivancu baš nije dobro...i tak!!!! danas je nekakva utakmica u dvorani pa bum morala ići s Kajom zapisivati rezultate!!! Jučer sam pisala matematiku...bolje da vam ne govorim kaj je bilonotuzan Strah me opće dojti v školucry...no bum nekek preživjeladeadrolleyes ajd bok!!! Pozzzz!!!!!!!thumbupmah

- 09:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.