(rock)erica

28.06.2006., srijeda

San

Noćas sam nešto sanjala. Kao, frendica i ja dođemo u kino, koje je 5 minuta prije toga izgledalo kao kazalište, i odjednom počne film, i prvo što sam vidjela bio je Kurt Cobain, on kao glumi sam sebe…nakon nekoliko minuta on više ne glumi, već njega glumi neki drugi lik i meni odma u mozak dođe kako sigurno neko drugi njega glumi kako ih Courtney Love ne bi tužila (???). neznam kako mi je tako nešto i moglo past na pamet u snu (???). a usput Kurta je glumio neki crnac… ako netko skuži šta bi ovaj san mogao značiti neka mi napiše u komentarima…
- 14:55 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

moj blogić...

*je napravljen iz dosade... zubo
*je rezultat mog nemara...
*nema osobu koja ga pošteno uređuje... namcor
*je nastao 23.5.2006 u 12:12...
*će pisati o svakakvim glupostima kojima se vlasnica trenutno bavi...
*radi samo da se "ispucam negdje"... headbang
*ne čita niko poznat (iskreno se nadam)...
*je promjenio dizajn... thumbup
*sadrži pretežito mala slova, čak i kod imena...




pjesmice...izreke...vicevi...

Život je PRILIKA- iskusi je.
Život je LJEPOTA- divi joj se.
Život je SAN- učini ga stvarnim.
Život je IZAZOV- suoči se s njim.
Život je ZADATAK- izvršavaj ga.
Život je IGRA- igraj se.
Život je DRAGOCJEN- njeguj ga.
Život je BOGATSTVO- čuvaj ga.
Život je LJUBAV- uživaj je.
Život je TAJNA- pronikni je
Život je OBEĆANJE- ispuni ga.
Život je TRAGEDIJA- uhvati se s njom u koštac.
Život je AVANTURA- usudi se.
Život je SREĆA- zasluži je.
Život je ŽIVOT- brani ga.


u kritičnom trenutku svih ljudskih odnosa, postoji samo jedno pitanje:
što bi sad učinila Ljubav?

voljeti nekog a ne biti s njim je isto što i biti osuđen a ne biti kriv!





VOTKA POSLIJE KIŠE!
Gle duplu votku poslije kiše,
Puna je kapi pa se njišem.
Votka po votka k tom još dupla,
I ja sam drven poput trupla.
Kad se probudim ispod stola,
Pitam se dal krv još mnome kola.
Kroz glavu tad prođe mi prvo,
Dal sam čovjek ili drvo!



punk je glazba
izgubljene duše

metal je glazba
ranjenih života

rock je glazba
usamljenih srca

darkeri su ljudi
koji shvaćaju
život kakav je i
nose crno kao
dokaz svoje boli…


apsolutno sve značiš za mene
i bilo gdje da krenem nemogu bez tebe
i svaki novi dan živim za tebe
jer ja nemogu i neznam drukčije…


"prijatelj je onaj koji zna sve o tebi i pored toga te još uvijek cijeni."
elbert hubbard


"ne treba vjerovati ljudima s kojima smo se tek sprijateljili, a koji pokazuju da smo im draži od njihovih starih prijatelja; tako će se ponašati i s nama kada steknu nove prijatelje."
ezop

"meni nije potreban prijatelj koji se u svemu slaže i na sve klima glavom, jer to isto moja sjena može napraviti još mnogo bolje."
plutarh


jučer sam bio pametan. stoga sam želio mijenjati svijet.
danas sam mudar. stoga mijenjam sebe." (sri chinmoy)


ne žali za onim što je prošlo
ne čezni za onim što ne može biti
ne boj se onog što treba doći
ako je tužno - jednom će proći.


ne boj se savršenosti, nikad je nećeš doseći.


ne slušaj narodnjake. umri prirodnom smrću.


nađi svoje mjesto pod suncem!
by:RAK KOŽE


rađamo se kao originali, umiremo kao loše kopije...




mama, mama! zašto guramo auto blizu litice?!
-šuti sine, probudit ćeš tatu!


što danju laje, a noću pliva? - puničina zubna proteza


trči pas pustinjom i zapomaže: -ako uskoro ne nađem drvo, upišat ću se!!!


štef prepričava svađu sa ženom: -...i tak je ona na kraju dopuzala do mene. -i što je rekla? -izađi van kukavico, što se skrivaš ispod kreveta!!


što se dobije kad se sretnu 4 svećenika? -pop grupa


koja je razlika između klavira i slona? na klavir se možeš nasloniti, al daj se naklaviri na slona!


što je to crno, ima 3 noge i visi na zidu? pauk invalid…

o njoj...

ime: martina dead
prezime: nemam ga smijeh
nadimak: ima ih too much
rođena: 28. 6. eek
visoka: 1.70
teška: 58 kg
škola: htt thumbup


vlasnica nosi osobine kao...
*lijena rolleyes
*neodgovorna
*tvrdoglava
*iskrena do boli...
*često neraspoložena i nedruštvena…
...ali i ...
*vesela
*radoznala
*poletna
*lepršava thumbup
*uvijek zaljubljena cerek


voli:
*sitnice (skroz joj upotpune život) naughty
*jednog preslatkog dečka (svoje malo slatko biće...)
*prijatelje
*kriminalističke serije (zakon braće; zaboravljeni slučaj),
*starke
*čokoladu
*lizačke fino
*duge šetnje ljeti
*"svoje" stablo
*sjedit u parku
*slušat glazbu pjeva
*svoju zadnju klupu u školi
*veliki odmor
*pisat za dušu
*mob (bez kojeg ne može)
*i djecu


ne voli:
*matematiku (zapravo nijedan predmet) nut
*trčat na tjelesnom
*se javljat na telefon
*kad ju krivo doživljavaju i očekuju od nje nešt šta nije
*kad neko preferira samo sebe
*alkohol party
*školu
*narodnjake te
*kad joj neko postavlja uvjete...


njezino naj...
*boja: plava, crna, zelena
*izreka: carpe diem!
*obuća: starke
*glazba: rock, punk...
*grupe: him, blink182, linkin park, roxette...
*knjiga: lovac u žitu
*životinja: mačka
*godišnje doba: ljeto

tekstovi pjesama...

smells like teen spirit- NIRVANA

load up on guns and bring your friends
it's fun to lose and to pretend
she's over bored and self assured
oh no, I know a dirty word

hello, hello, hello, how low?

I'm worse at what I do best
and for this gift I feel blessed
our little group has always been (tribe)
and always will until the end

hello, hello, hello, how low?

and I forget just why I taste
oh yeah, I guess it makes me smile
I found it hard, it was hard to find
oh well, whatever, nevermind

hello, hello, hello, how low?

with the lights out it's less dangerous
here we are now, entertain us
I feel stupid and contagious
a mulatto
an albino
a mosquito
my Libido
yay, a denial



something in the way-NIRVANA

underneath the bridge
the tarp has sprung a leak
and the animals I've trapped
have all become my pets
and I'm living off of grass
and the drippings from the ceiling
it's okay to eat fish
'cause they don't have any feelings


(x3)
something in the way, mmm
something in the way, yeah, mmm

underneath the bridge
the tarp has sprung a leak
and the animals I've trapped
have all become my pets
and I'm living off of grass
and the drippings from the ceiling
it's okay to eat fish
'cause they dont't have any feelings

(x4)
something in the way, mmm
something in the way, yeah, mmm



no fear- THE RASMUS

girl,
you lived your life
like a sleeping swan
your time has come
to go deeper

girl,
your final journey
has just begun
but destiny chose the reaper

no fear
destination darkness
no fear
destination darkness
no fear

girl,
rain falls down
from the northern skies
like poisoned knifes
with no mercy

girl,
close your eyes
for the one last time
sleepless nights
from here to eternity

no fear
destination darkness
no fear
destination darkness
no fear

(destination darkness)

(destination darkness)

ooooh
no fear
destination darkness
no fear
destination darkness

ooooh
no fear
destination darkness
no fear
destination darkness
no fear





killing loneliness- HIM

memories sharp as daggers pierce
into the flesh of today
the suicide of love took away all that matters
and buried the remains in an unmarket grave
in your heart
with the venomous kiss you fave me
I M KILLING LONELIESS
with the warmth of your arms
you saved me
I m killing loneliness with you
the killing loneliess that turned my heart into a tomb
nailed to a cross together
as solitude begs us to stay
we disappear in the lie forever
and denounce the power of death over our souls
as secret words are said
to start a war




nothing else matters- METALLICA

so close no matter how far
couldn't be much more from the heart
forever trusting who we are
and nothing else matters

never opened myself this way
life is ours, we live it our way
all these words I don't just say
and nothing else matters

trust I seek and I find in you
every day for us something new
open mind for a different view
and nothing else matters

never cared for what they do
never cared for what they know
but I know

so close no matter how far
couldn't be much more from the heart
forever trusting who we are
and nothing else matters

never cared for what they do
never cared for what they know
but I know

never opened myself this way
life is ours, we live it our way
all these words I don't just say

trust I seek and I find in you
every day for us something new
open mind for a different view
and nothing else matters

never cared for what they say
never cared for games they play
never cared for what they do
never cared for what they know
and I know



sunčanom stranom- PARNI VALJAK

gdje sam bio ja,
kad se sreća djelila,
ne znam...

gdje sam bio ja,
kad si stvari spremila,
ne znam...

znam da nisam bio tu
kada si me trebala,
i sav taj teški teret
mjesto mene ti si nosila.

a ja sam sunčanom stranom
gradom hodao,
i tako malo, tako malo
sam tebi pružio.
Znam da sam kriv ali vjeruj mi
uvijek ću te voljeti
ja nisam kao ti
ja se bojim odrasti

gdje sam bio ja
kad se pamet dijelila
ne znam

zašto sve što dotaknem
na krivo okrenem
ne znam

znam da vrijeme pobjegne
čovjek se ni ne snađe
al lakše mi se vratiti
kada znam da me čekaš ti
a ja sam sunčanom stranom
gradom hodao
i tako malo, tako malo
sam tebi pružio.
znam da sam kriv ali vjeruj mi
uvijek ću te voljeti
ja nisam kao ti
ja se bojim odrasti (2x)

slikice...

malo slikica iz tree hilla...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



peace....

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




spužva bob...slatkć...al negledam ga...promjenite termin!!

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




malo srćeko...

Image Hosted by ImageShack.us





pa malo ville-a vallo-a...

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us
e vidite kog ima na majici...



Image Hosted by ImageShack.us





zatim kurta...

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us