**When the Worlds collide**

07.02.2007., srijeda

novi post............jebeni sam

Dobar večer.....kaj da vam velim......jebeni sam......jen dan mi je onak super i onda u jednom trenu ja budala sve zajebem a kaj je najbolje večinom nit ne kužim kaj sam napravil....sad u zadnje vreme puno ljudi sere po meni,al to mi je najmanja briga....da.....a dani su mi za 5.....jen dan mi je super i onak se najbolje,a drugi dan mi je u kurcu jer se ili posvadim s njom il nekaj krivo napravim al uvijek je nekaj........
sad se do nedavno nismo dopisivali nit spominali......onda smo to rešili i da vidiš danas ja opet zajebem.......nisam ju videl tjedan dana i kolko god blesavo zvučalo fali mi i to jako......Prvi put tak nekaj pišem zato me nejte ismijavat......dajte mi objasnite zakaj ja uvijek nekaj zajebem??????????zašto??????
i onda dok pokušavam rešiti to s njom nikad neznam kaj da velim jednostavno se zgubim (i da za one koji neznaju o kome se radi makar si znaju valjda radi se o Janji)..........Neznam,mislim preveč ju volim i stalo mi je do nje i onda se posvadimo(večinom zbog sitnice) pa se ja zbog toga nerviram,bediram i kaj ja znam kaj ne.....I tak vam prelaze moji dani....sam još kaj sam svaku večer bar na pol pijani i to je to...LAku noć i pozdraf svima koje poznam!!!!!



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.











Free Hit Counters
Free Hit Counters