**When the Worlds collide**

21.01.2007., nedjelja

opet pjesma jer neznam kaj da pišem



update:
pošto svi tak voliju moje postove jer su tak jaki na rječima.....pa jesu ustvari ali kaj ja mogu kad neznam kaj da pišem.......U subotu bum častil vani jer mi je rođendan....Darek i ja slavimo....Nadam se da bu dobro....on bu dal negde 350 kuna a ja 200 negde......Pilo bu se....i sad sam zadnje dane bil u bedu(razlog nije važan)al me prešlo na neki način...Pisal sam danas engleski(za one koji neznaju bilo je natjecanje) i 11 sam od njih 13roflnaughty..čak to.....Sutra je njemački natjecanje i to bum nadam se bolji....Jučer mi je dirac sral da bu me hitil iz škole i danas mi je raska srala da nesmem više iza iti , nekaj stila da me sad gledaju ili provjeravaju...boli me!!!Nisam ništ kriv ni dužan...sad neznam kaj da više napišem pa pozdravljam sve s druge i se koje poznam i pusa Janji!!!!
bok!!



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.











Free Hit Counters
Free Hit Counters