ok
ime: Marina
nadimak: Mymy (Mimi)
rođkas: 24.09
ta godina kad je čudovište došlo na svijet: 1993
boim se: -Muha
-pedofila
-svoje mačke
živcira me: -dvoličnost
-laž
-nepravda
volim: -svoje marte
-dečke
-slušeti kako kiša pada
-rolanje
-životinje
-pizzu
-palačinke
-pivo
-gnr
-rock
-plesati
-kompjuter
-internet
-gitaru




Get your own Box.net widget and share anywhere!

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more





pjesme

Get this widget | Share | Track details


Get this widget | Share | Track details


Get this widget | Share | Track details


Get this widget | Share | Track details


Get this widget | Share | Track details


Get this widget | Share | Track details


Get this widget | Share | Track details

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari...da/neee

napravila:CoKoJaDiCa

Opis bloga

ok ljudovi i ljudice...


ČITAJTE!!!!!!!!!!!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

MOJI LJINKAČI
OVO JE MOJA INGRID
MOJA NATALI
IVE
MATEA ROKERICA
FILIP ROKER
ANA
DINO
DOBAR BLOG, OK ŽENSKA...!
NELA
HE, HE... GNR
DARKER
MONI
MALA CURICA
_R.O.G.Y._
ZRINKO
GNR
KATARINA
ANA 2
GUNSERICA
MAR!NA
-rock-
**queen**
COOL BLOG
HIP HOP
COOL CURE
2 RODICE...
LEILA...
LORDI
VECA
TREBAŠ DIZAJN?
JOŠ JEDAN DOBAR BLOG...
KISS
DIZAJN
dzenyyy
VEDRANA7
*LARISA*
fora blog
rock angel
emo

srijeda, 21.11.2007.

joooj!!!


da, da evo me...
zbog škole nisam mogla prije doć...
dobro... ajde da počnem...

u mom razredu ima svakokvih provala kao na primjer...
mas i pačka
umjesto koliba kobila
ma ludi smo mi razred... 8.b.
sandra i ja po svim satovima igramo križić-kružić
ali stvarno moram napisati ovu pjesmu...
autor je vedrana... (iz mog razreda)
neda mi se pisati cjelu pjesmu pa ću napisati samo 2 zadne kitice...
u njima i jesu provale...

VJEVERICA MALE NA STABLO JE PALA,
MASLINA ZELENA NJOJ JE OMILJENA.

BUBA MALA S NJOM JE PALA,
UHVATIT ĆU TE JA, MOJA MALENA.

kužite: vjeverica na maslini...
vjeverica voli jesti masline...
buba...
moja malena...
još vadrana to otpjeva u melodiji narodnjaka!
ajme!... helpppppp!
a tek kad josip počne pjevat cajke!!!!! a jooooj

napokon sam našla lika koj mi totalno odgovara!
dakle...
to je lik koj mi se sviđa već godinu i pol...
sada je to i nešto više...
lik je odličan!
voli gnr
prvi s koim mogu pričati o svojoj najdražoj grupi!
stvan sam... cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek
joooj! tako je slatki!!!!!!!!!! jooooj!cerek
jako mi se sviđa!!!!!!!!

imam 4 jedinice iz matematike!
idem da ču ih ispravit ... i dobim još jednu!
dobila sam 3 iz povjesti! presretna sam!
nemam pojma di ču se upisati poslje osmog!
di ču se uspjet upisat?!
oču u rijeku!!!!!!!!!!!!burninmad

tako me živcira dvoličnost...
budi ono što jesi...imaj svoj stav...

ljudi koji vrjeđaju duđe totalno su isprazni...
ne smatram ih normalnim!!!!!!!!!!
VOLI SVOJE POŠTUJ TUĐE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

moram još spomenuti 2 osobe...

moja inga...
odlična cura... daje mi super savjete ali je ja niked ne poslušam! :)
stvarno se vidi da joj je stalo do mene...
možda nekad malo i pretjeruje ali znam da mi neželi zlo
prošle smo se godine posvađale...zbog gluposti!
stvarno mi je žao... beatlesice volim te!!!!!! (prijateljski naravno!)

a natali...
cura koju nisam vidila cjelu godinu...
fali mi!!!!!!!
živi na Rabu p se nemožemo često vidit...
nadam se da će mo se vidit za zimske praznike...
ma živjela mi ti ljepotice!

a sada spot...



ova me pjesma podsjeća na mog lika...
i na travnato...
i na petak i subotu...
jooooj!!!

hvala svima na komentare...
stvarno 1817 nije malo!...

sad idem...bok...


-peace-



| WisH a LucK (1291) | oR doN'T | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.