ok
ime: Marina
nadimak: Mymy (Mimi)
rođkas: 24.09
ta godina kad je čudovište došlo na svijet: 1993
boim se: -Muha
-pedofila
-svoje mačke
živcira me: -dvoličnost
-laž
-nepravda
volim: -svoje marte
-dečke
-slušeti kako kiša pada
-rolanje
-životinje
-pizzu
-palačinke
-pivo
-gnr
-rock
-plesati
-kompjuter
-internet
-gitaru




Get your own Box.net widget and share anywhere!

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more





pjesme

Get this widget | Share | Track details


Get this widget | Share | Track details


Get this widget | Share | Track details


Get this widget | Share | Track details


Get this widget | Share | Track details


Get this widget | Share | Track details


Get this widget | Share | Track details

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari...da/neee

napravila:CoKoJaDiCa

Opis bloga

ok ljudovi i ljudice...


ČITAJTE!!!!!!!!!!!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

MOJI LJINKAČI
OVO JE MOJA INGRID
MOJA NATALI
IVE
MATEA ROKERICA
FILIP ROKER
ANA
DINO
DOBAR BLOG, OK ŽENSKA...!
NELA
HE, HE... GNR
DARKER
MONI
MALA CURICA
_R.O.G.Y._
ZRINKO
GNR
KATARINA
ANA 2
GUNSERICA
MAR!NA
-rock-
**queen**
COOL BLOG
HIP HOP
COOL CURE
2 RODICE...
LEILA...
LORDI
VECA
TREBAŠ DIZAJN?
JOŠ JEDAN DOBAR BLOG...
KISS
DIZAJN
dzenyyy
VEDRANA7
*LARISA*
fora blog
rock angel
emo

utorak, 09.10.2007.

POZDRAV!

smijeh:Evo posta...
nestignem često pisati postove zbog škole...
dobila sam već 2 jedinici iz matematike i jednu sa stene burninmad headbang mad
joj...
osmi sam razred stvarno bi se trebala potrudit...
jebige!
Nemam pojna di ču posle osmog...
neznam
najbolje da idem za smetlara...
ili da idem studipati kurcologiju....
smijehsmijehsmijeh
hehehehehehehe....
frendica Tera mi je slavila rođendan u nedelju!
baš dobro što u ponedeljak nije bilo nastave...
uh....
najprije se posvađala sa drugom ekipom koji su trebali organizirati rođendan a nakraju su je zaboravili....
Sve je na kraju bilo ok jer je njezina seka sa frendicom kupila za nas alkoho i cigarel!!!
naroljala sam se... party
na kraju su svi plakali jer su se još svađali s tom drugom ekipom a sam išla kući spavati...! HVALA Tera, Maria i Ana!
Ivan i Ingrid....
uh.....
moji frendovi koi se vole kao da su brača...
stvarno neznam što im se sada dogodilo...
posvađali su se
nemam pojma šta se dogodilo...
nezanima me!!!!
oba dvoje su mi super!
da se bar pomire....
nadam se če ovo što sam napisala baem nešto probuditi u njma...
samo da pročitaju...
Ivan, Ingrid dobro i pažljivo ovo čitaj te!!!!
Dosta mi je svađa želim da se pomirite!
razgovarajte nornalnim tonom raspeavite o svađi
sigurna sam da postoi način da se pomirite!!!!!!!!!!!!
sjetite se svega dobrog što ste prošli zajedno...
iskažite emocije...
ko prvi ovo pročita neka nezove drugog....
ajde.... budela moje glupe... voli te se!
uh.....
mamice vam poljubim!
ok????
dobro?!
Kompjuter mi neželi staviti linkove!
ako očete s mog bloga ići na neki cool blog pogledajte u komentere i u komentare prošlih posteva...
Manuela danas ima rođendan!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sretan rođendan Manu!
dobro a sad vas pozdravljam....
volite se i ljubite...
nemoj te se svađat!!!!!
nemate pojma kako je vašim frendovima kad se posvađate...
ok...
idem sad....
i budi te mi dobri...


-peace-



| WisH a LucK (1817) | oR doN'T | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.