ok
ime: Marina
nadimak: Mymy (Mimi)
rođkas: 24.09
ta godina kad je čudovište došlo na svijet: 1993
boim se: -Muha
-pedofila
-svoje mačke
živcira me: -dvoličnost
-laž
-nepravda
volim: -svoje marte
-dečke
-slušeti kako kiša pada
-rolanje
-životinje
-pizzu
-palačinke
-pivo
-gnr
-rock
-plesati
-kompjuter
-internet
-gitaru




Get your own Box.net widget and share anywhere!

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more





pjesme

Get this widget | Share | Track details


Get this widget | Share | Track details


Get this widget | Share | Track details


Get this widget | Share | Track details


Get this widget | Share | Track details


Get this widget | Share | Track details


Get this widget | Share | Track details

  kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari...da/neee

napravila:CoKoJaDiCa

Opis bloga

ok ljudovi i ljudice...


ČITAJTE!!!!!!!!!!!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

MOJI LJINKAČI
OVO JE MOJA INGRID
MOJA NATALI
IVE
MATEA ROKERICA
FILIP ROKER
ANA
DINO
DOBAR BLOG, OK ŽENSKA...!
NELA
HE, HE... GNR
DARKER
MONI
MALA CURICA
_R.O.G.Y._
ZRINKO
GNR
KATARINA
ANA 2
GUNSERICA
MAR!NA
-rock-
**queen**
COOL BLOG
HIP HOP
COOL CURE
2 RODICE...
LEILA...
LORDI
VECA
TREBAŠ DIZAJN?
JOŠ JEDAN DOBAR BLOG...
KISS
DIZAJN
dzenyyy
VEDRANA7
*LARISA*
fora blog
rock angel
emo

nedjelja, 19.08.2007.

....

U prošlom postu kad sam pisala o gnr zaboravila sam napisati da je prije (od prilike 4 mjeseca) legendarni gitarist Slash koj ima sad svoj bend Velvet Revolver i previše producenskih poslova. Izjavio da bi mogao nastupiti na nekoliko koncerata sa gnr i da (Nikad ne reci nikad)!!!
To je jako dobro!!! kad sam ja to pročitala puludila sam od sreče pa čak sam počela i plakati.... winkwinkwink

e da dobila sam štafetu....
iako nisam baš sigurna šta sad trebam napraviti...


istina ili laž?
... Istana u svakom slučaju ma da ponekad treba i lagati...

mržnja ili oprost?
... treba znati oprostiti ali ja nesnam i puna sam mržnje...

sladoled ili kolač?
... sladoled...

motor ili auto?
... ako može oboje... ako ipak nemože.... onda auto...

putovanje ili učenje?
... obožavam putovati... ali treba se i znati neke osnovne stvari... ja mislim da je život najbolja škola....

disco ili kafić?
... neznam ovisi... disko.... a ako je u pitanju Cresko disko... onda rađe kafič...

ljubav ili novac?
... ljubav svakako ali treba imati i novca....

zlatna ribica -3 želje?
... 1. ocjene u školi s koim se mogu bilo di upisat.
... 2. da imam sama svoj stan.
... 3. zdravlje i smrt bez muka.

šta me prvo na ljudima privlači?
... duga kosa, plave oči, maice na grupe koje slušam, smisao za humor, stav prema životu...

gdje se vidim u budučnosti?
... Mrzi razmišljati o budučnosti!

I na kralu moram predati štafetu 4 osobama...
kaffica.blog.hr
arba.blog.hr
thisismylife14.blog.hr
thedeadwillriseagain93.blog.hr

E da nezaboravim zahvaliti svima na komentarima i očekujem puuuunoooo više komentara na ovaj post... svaki post sva više....

-peace-



| WisH a LucK (618) | oR doN'T | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.