...LinkS...

Crazy girL
emo girl sa talentom...<3

...slikice...<3


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
...nisu ovo smo emo slikice...
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Rujan 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

by music =)

...some nice words...

Image and video hosting by TinyPic

Take my hand till the end
and i wont tell that
your love was a lie.

Time and I will
save you from goodbye
so you could hold on.

I said I cant wait forever
but what if one day I
ran out of time?

No love can bring
me back
when Im gone


Image and video hosting by TinyPic

Hvala ti sto si tu i sto
mi nedopustas da pokleknem.
Što me slusas i trudiš se
zadržati me u jednom komadu.

Znam da me nije lako podnjeti i
ne dozvoliti mi da zaplačem.
Znam da te mucim vise nego bi trebala,
ali ti si jos tu.

Hvala na podršci koju nije
uvijek lako dati,
ali najviše ti hvala što me prihvačaš
kao mene,što me ne pokušavaš promijeniti.

Hvala ti što si me spasila od mnogih uzalud
potrošenih suza i što si mi pomogla
da shavtim što je ljubav.

Hvala ti sto si mi je pruzila.
Hvala ti sto si tu.


Image and video hosting by TinyPic

Living my life always in fear
being frighten of every day,
scared of my every choise,
because I cant hear your voice.

You dont exist and I know it,
but I wish your just sometimes here.
Only to hold me hand and hug me
whem I am scared.

We should be together,
just you and me.
Maybe somewhere there in your dreams
you are dreamin of me dreamin of you,
like I do.


Image and video hosting by TinyPic

My biggest fully was...
falling for you.
You were just hurting me then,
nothing else.

I showed you love,
you didnt respond.
I gave you my heart
and you broke it with smile.

Why did you do that?
Why it needed to hurt?
Why did I cry?
I still wonder...

You never cared.
You never showd love or regret.
You just kept on hurting me,
again and again.

Why are u still doing it?
Why does it still hurt?
Why do I still cry?
I keep wondering why?

Image and video hosting by TinyPic





About me:

Ime:Tihana...jad i bijeda...
Rodena:29.11.666
Slusam:...rock
...scremo
...punk
...metal...<3
Escape the fate,sic puppyes,bullet for my valentine,sum 41,blink 182,brokencyde,
secondhand serenade,alessana,mcfly,all time low,busted,
fight star,simple plan,there for tomorow,boys like girls,
green day,+ 44,good charlotte,saosin,the rocket summer,
foo fighters,bowling for soup,plain white ts,paramore,him,RHCP,
3 doors down,we the kings,the used,underoath,the offspring,aerosmith,
kobe,bon jovi,my chemical romance,oliver james,the calling,smash mouth,
taylor swift,three days grace,=)
škola:PSV PRELOg,1.E<3<3<3
I LUV:boys,friends,going out,
having fun,writing song,
listening to music,my teddy,
stars,frings,my mum,my class,
.....a lot of things...





ponedjeljak, 01.12.2008.

...napokon 15...<3<3

...moj ljubljeni rockas je doso i proso...cak je i bilo super(za nevjerovat)...dobila sam poklona ko nikad u zivotu,al mi nema lijepšeg od mokyne ruzice...(fala ti bubek moj)...
...od zadnjeg posta se izdogađalo podosta,ništa pre zanimljivo,ništa pametno...mislim bilo je puno toga al sve to nekak cudno ide i zavrsi...
...ono sretno/nesretna vijest(birajte drazu opciju) zbarila sam se s Ivanom,al nismo zavrsili zajedno...i to mi malo smeta...skuzila sam ja da od toga nece bit nis,ali nekak sam se ipak nadala...mah potonuo moj brod(ko titanick..XXXD)...e i ak ste negdje blizu ono citya kod preckog i to plz odite pogledat...ima tak slatko napravljena kucica od dedeka mrazeka...<3 bas je kjutač...lol
...i dapreporucam da ne gledate ovaj novi hororac Karantenu,a ni Zrcala ak bas nemorate...malo bu vam se digo zeludac...jedino ak niste ko moj Tomy...flegma...lol
....dot dot dot,fkt neznam kaj da pisem...opet mi se vratila zelja da promjenim skolu,al je to sad ono istini za volju tesko...a kako sam ja zapravo jako lijena osoba kada se treba malo vise trudit i radit vec sam odustala od te ideje...nasla sam si 2 nove himne...naravno lyricsi pjesama ko i uvjek...
ESCAPE THE FATE-let it go
...nooo i dont really wanna leave u behind,but apparently u cant stay all mine so ill try to let u go.Ur not mine to own.If i let it fo,if i let this go,if i let you go would the scares continue to show?...


HIM-funeral of hearts
...Loves the funeral of hearts
And an ode for cruelty
When angels cry blood
On flowers of evil in bloom

The funeral of hearts
And a plea for mercy
When love is a gun
Separating me from you...


...obozavam obje pjesme,to je jedino kaj vrtim i da od MIley Cirus(il kak se vec pise)-7 things...
ono tipicni pjesmuljak(lol)...al je fkt slatko i nekak istinito...ak nekog zanima poslusajte...a ja sad odo spat iam skolu ujutro...
veliki KIS swima...by:epra-elml<3<3<3



* komentiraj (14) * printaj * # *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.