...LinkS...

Crazy girL
emo girl sa talentom...<3

...slikice...<3


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
...nisu ovo smo emo slikice...
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

  rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Rujan 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

by music =)

...some nice words...

Image and video hosting by TinyPic

Take my hand till the end
and i wont tell that
your love was a lie.

Time and I will
save you from goodbye
so you could hold on.

I said I cant wait forever
but what if one day I
ran out of time?

No love can bring
me back
when Im gone


Image and video hosting by TinyPic

Hvala ti sto si tu i sto
mi nedopustas da pokleknem.
Što me slusas i trudiš se
zadržati me u jednom komadu.

Znam da me nije lako podnjeti i
ne dozvoliti mi da zaplačem.
Znam da te mucim vise nego bi trebala,
ali ti si jos tu.

Hvala na podršci koju nije
uvijek lako dati,
ali najviše ti hvala što me prihvačaš
kao mene,što me ne pokušavaš promijeniti.

Hvala ti što si me spasila od mnogih uzalud
potrošenih suza i što si mi pomogla
da shavtim što je ljubav.

Hvala ti sto si mi je pruzila.
Hvala ti sto si tu.


Image and video hosting by TinyPic

Living my life always in fear
being frighten of every day,
scared of my every choise,
because I cant hear your voice.

You dont exist and I know it,
but I wish your just sometimes here.
Only to hold me hand and hug me
whem I am scared.

We should be together,
just you and me.
Maybe somewhere there in your dreams
you are dreamin of me dreamin of you,
like I do.


Image and video hosting by TinyPic

My biggest fully was...
falling for you.
You were just hurting me then,
nothing else.

I showed you love,
you didnt respond.
I gave you my heart
and you broke it with smile.

Why did you do that?
Why it needed to hurt?
Why did I cry?
I still wonder...

You never cared.
You never showd love or regret.
You just kept on hurting me,
again and again.

Why are u still doing it?
Why does it still hurt?
Why do I still cry?
I keep wondering why?

Image and video hosting by TinyPic





About me:

Ime:Tihana...jad i bijeda...
Rodena:29.11.666
Slusam:...rock
...scremo
...punk
...metal...<3
Escape the fate,sic puppyes,bullet for my valentine,sum 41,blink 182,brokencyde,
secondhand serenade,alessana,mcfly,all time low,busted,
fight star,simple plan,there for tomorow,boys like girls,
green day,+ 44,good charlotte,saosin,the rocket summer,
foo fighters,bowling for soup,plain white ts,paramore,him,RHCP,
3 doors down,we the kings,the used,underoath,the offspring,aerosmith,
kobe,bon jovi,my chemical romance,oliver james,the calling,smash mouth,
taylor swift,three days grace,=)
škola:PSV PRELOg,1.E<3<3<3
I LUV:boys,friends,going out,
having fun,writing song,
listening to music,my teddy,
stars,frings,my mum,my class,
.....a lot of things...





petak, 19.09.2008.

EPRA_ELML

...hi...
...vjerojatno sam samo jedna od mnogih emaca u nizu koja radi svoj novi blog...ja cu odmah sad napisat da zelim da svi ljudi kji imaju nesto protiv emo,rocka ili punka se odmah mogu maknut s mog bloga...
...ajmo ispocetka...

...ja sam rockerica koja se fura na emo i punk stil...zivim u zgu iz kojeg bi se htjela odmah preselit...jest da zivim u metropoli,ali nije da imam puno emo frendova,budimo tocni,nemam nijednog...ali nema veze,ljudi s kojima se druzim me potpuno prihvacaju takvu kakva jesam...a nisam jedna od onih tzv.emaca koji su stalno u bedu i rezu se...u zivotu nisam primila zilet u ruku i sad naravno postoje ljudi koji bi mi rekli da onda nisam emo,ali mislim da to bas i nije tocno...ima ljudi koji se rezu cesto,a nisu emo i nemogu podnjet stil,pa ako je glavna karakteristika emaca da se rezu i budu u bedu cijelo vrijeme onda bi pol svijeta trebalo bit emo...ma pustimo sad to...ja sam napravila ovaj bog jer zelim pricat s normalinim ljudima...zelim pricat s ljudima bez predrasuda.

moj zivot nije sad nesto jako interesantan,ali ima prica koje mogu ispricat...do sljedeceg posta pozdravljam vas...

cerekkissfrom:EPRA_ELML



* komentiraj (7) * printaj * # *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.