rock dolls

26.01.2006., četvrtak

Hej blogeri :)

Evo mene opet...Marina...Upravo sam dosla doma.Bila sam kod Josipa...mmm...U subotu idemo u sokol jer je frendici Ivani rodendan.Ivona je doma otisla.Danas je u skoli bilo dosadno...pod fizikom smo radili neke glupe pokuse,imali smo 2 sata likovnog i nes bezveze sarali kao i uvjek i tak-uglavnom bilo je koma! E jel znate skolski rijecnik? ak ne evo vam ga:
-UCIONICA-kuca strave!
-ZADNJA KLUPA-slatki zivot!
-DNEVNIK (IMENIK)-crni osvetnik!
-POCETAK SATA-dobar dan tugo...
-PROZIVKA (PROZIVANJE)-tesko je biti sam...
-SKOLSKI SAT-odavde do vjecnosti!
-SKOLSKO ZVONO-izbavitelj!
-PRVA KLUPA-borba za opstanak...
-PLOCA-zelena smrt!
-RODITELJSKI-bal vampira!
-ISPITIVANJE-stenjanje u kraljeznici...
-KONTROLNI-ugovor za smrt!
-IZLAZAK NA PLOCU-do pakla i natrag...
-PETICA-krvavo zlato!

eto...i to bi bilo to za danas.odoh se ja istusirati...cao blogeri...velika pus@...

<< Arhiva >>