Rock Blo(g)ck

13.02.2006., ponedjeljak

NET LOVE

'Oh yes! Like how the cow and the chicken come together even though they've never met. It's like Sleepless in Seattle if, if Meg and Tom were, like, minced.'
Buffy
Doublemeat Palace

Da,ovo je super citat koji bi mogao objasniti ljubavi preko interneta,hahaha..
Eh,moja opsjednutost tom serijom nekad mi zna bas dobro doci,haha. Pisala sam o Valentinovu,a sad cu o nacinima na koji se ljudi mogu upoznati. Dakle,jedan od njih je i upoznavanje preko interneta.Neki ljudi na to gledaju s dozom skepse jer,po rijecima moje mame:"Internet je pun manijaka." Al ne mora uvijek biti tako. Ja sam prije par godina upoznala bas ok tipa preko neta i upoznali smo se i prohodali... Bilo je kratko ali slatko..decko je bio skroz ok,pa je to dokaz da decki na netu nisu uvijek manijaci.. Imam i noviji primjer. Jedan moj frend je curu upoznao preko Neta i sad im je super,skupa su skoro mjesec dana.Meni su bas sladak par.Curu sam bas danas upoznala i cini mi se fakat ok i jako mi je drago da su zajedno. Znam da ima jos puno skeptika,al meni se to cini skroz ok..onako,brzo i efikasno :)
Malo pricas,izmjenis brojeve moba,upoznas osobu pa kud pukne pukne,ako ima kemije,zasto ne?
Imate li i vi nekih takvih iskustava? Zelite ih podijeliti? Go ahead.. :)

<< Arhiva >>