srijeda, 18.10.2006.

Billi je teško i bolno, ali nadam se da se više neće ponoviti!!

Evo mene opet!!
Imama van nešto za isprićat što je loše, a i imam jednu
dobru vjest!!!!smijeh
Pa ću prvo reć ovu dobru vjest!!!rofl
A i kraća je!!!
E pa dobra vjest je da sam napravila još jedan blog!!
Ajmo reć drugu stranu mene!!
Pa posjetite ga!!
Klikni tuuuu.....
E sad molim vas komentirajte ga!!
PLIIIIIIIZZZZZZZZZZZZ.....
Hvala unaprijed!!kisscerek

E sad ona loša vjest!!namcor
Pa da poćnemo!!
Jućer u školi zabolilo me je srce (organ srce) i ostala sam bez daha!!
Svi su se prepali, ja nisam, ali imala sam osjećaj kao da je kraj!!!
Imala sam osjećaj kao da su mi to zadnji uzdisaji, zadnje suze, zadnji pogledi...
I nisam se bojala toga, kao da sam bila spremna na to!!
U jednom trenutku kao da sam vidila put (stazu), ali nestala je,
a to se može desiti kad ti ponestane kisika u mozgu na trenutak!!

Image Hosted by ImageShack.us

Profesori i još dvije prijateljice bile su uz mene i pomagali mi da vratim zrak da smiri mi se lupanje i drhtanje srca!!
zatim su me odvezli na hitnu, pa u bolnicu!!
Doktori su me preglaedali i sad je sve uredu, ali ću morat opet na kontrolu!! JEBI GA!!!!headbang
Sad mi je sve ok, malo me boli na trenutke ali je ok!!
Ali taj osjećaj kao da je došao kraj izluđuje me cjelu noć i sad dan!!
Ali ga se ne boljim, nije me strah kraja,
već me je strah što sljedi iza njega!!
U nekim trenutcima poželim umrijeti, nestati, ali tada se sjetim dragih osoba i ljudi, događaja, i budućnosti koju bi ostavila a neznam što
će se u njoj desiti i to me vrati na zemlju u život!!
Da li vi to nekad osjetite?
I zanima me što bi ljudi, moji poznanici, obitelj, osjećali i mislili!?
Valjda ću uspjet odgovoriti i na to pitanje!!
Evo jeoš jedna slika baš je luda, meni izgleda kao odlezak u nebo,
kao smrt!
Što vama prestavlja?

Image Hosted by ImageShack.us

Eto sve sam rekla i postavila neka pitanja!!
Ćujemo se opet i ljepo molim komentirajte!!
Kiss... i Poozzz...!!!wavemah

- 14:49 - KoMeNTiraj (37) - PrIntaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.