petak, 30.11.2007.

Čarobne kapi zanijele me u ljubav ...hmmm,novu simpu...

Sanjam,
Tebi se nadam...
Sanjam,
O temi maštam...
Sanjam,
Ali nikako da dočekam...
Nikako da dođeš,
Nikako da bar kraj mene prođeš...
Ima li smisla sanjati,
Ima li smisla tebi se nadati??
Ma nije to ni bitno,smijeh
Da te volim, samo to je važno...
Voli i ti mene,
Voli me i kad loše nam krene,
Voli me i kad više ništa ne bude imalo smisla,
Voli me kakva god ja bila...
Voli me i kad za ljubav razloga nemaš,
Ma voli me makar i ljubav tu skrivaš...rolleyes


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Ahhhhhhhh....da samo znas koliko mi je stalo do tebe
maleni moj......
Voljim te poput krila što lebde na nebu
i srca poput sljatkih zagrljaja na suncu.......
mah....da samo znaš koliko te volim cerek..........


23:52 | Komentari (21) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.