petak, 16.11.2007.

Hhhhhmmmm...i mojoj bolnoj uspomeni nikad kraja.....čak ni zaboravu.......

Kako da zaboravim??.....gdje novu ljubav naći??....
stvarno neznam??...možete li je pronaći??
.....dok ga sada gledam....
.....sjetih se dodira lijepih....
.....i dalje ga gledam,gledam....
.....dali ih je bilo vrijednih......
.....srce moje zakucava......
.... njegova ljubav otkucava.....
.... sreća sretne drugu.....
.... suza mi kane na prugu.....
.....dok tužna pjesma skače...
.....i dalje se meni plače.....
.....u noćima ga viđam.....
.....danju mu se ne sviđam....
......lipa cvate zrakom sunca......
......blizu dali sam mu srca.....
......ljubav poljupcem vlažna.....
......na kraju je i lažna...cry


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


20:32 | Komentari (12) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.