utorak | 30.05.2006.

Ekatarina Velika - Krug

Evo nastavljam sa ex-yu bendovima, i tako je stigao na red EKV (skraćenica od Ekatarina Velika). Prvo da kažem nešto o bendu: Krajem sedamdesetih, trojica gitarista: Dragomir-Gagi Mihailović i dva Milana (Stefanović i Mladenović) osnivaju rock-grupu Limunovo drvo; priključuju im se Goran Kovinčić i Dušan Dejanović-Džindžer (bubnjevi), koga kasnije zamenjuju Ivan Vdović-Vd, tada učenik trećeg razreda gimnazije. Svirali su na gitarijadama u Žarkovu i Železniku, u Bloku 45 (tzv. „ROK BLOK”), u Domu omladine, a održali su i dva samostalna koncerta u SKC-u.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Download link: EKV - Krug

Ovaj krug sam smislio
Ovaj krug sam stvorio
Ovaj krug sam razbio
U vetar rasuo.
Vetar misli,
Vetar zna
Sve s"to znamo ti i ja.
On me voli,
On me nosi,
On me razbija.

Kao da sam umoran
I kao da sam star
Kao da je dosdno
Isuvise da znam
Ovaj krug sam skupio
I opet sklopio
On me voli,
On me nosi,
On mi oprasta.

Kao ne
I kao da
Kao zabrana
I kao dozvola
Kao ne ne ne
Kao da da da
Kao zabava
I kao dosada.

Ovaj krug sam smislio
Ovaj krug sam stvorio
Ovaj krug sam razbio
U vetar rasuo.
Kao ne
I kao da
Kao zabrana
I kao dozvola
Kao ne ne ne,
Kao da da da
Kao zabava, I kao dosada.

- 21:48 - Komentari (28) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>