srijeda, 05.04.2006.

why

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
hello again :D... ovako: slozili smo svoju prvu stvar, zapravo drugu, al prva je bila
cista zajebancija..uglavnom...zove se why..ono pitanje..why why? pa neznam
zapravo ni ja, al ono, stvarčica je dobra (barem po meni)
stavo sam je za skinut, pa ono ko hoce i kog zanima nek skine pa veli sta misli
il sl. preporucam da je bas ne slusate na nekim socijalnim zvucnicima (ko od
kompa oni mali) radi boljeg dozivljaja :D klanc (gitra) je slozio jednu fenomenalnu
solažicu, bas ono..kak treba...ja btw pjevam... i tak... so, see ya, hear ya, read
eachother!!!

upute za skidanje :(za one koji....neznam....nemogu skuzit neke stvari..) :D
kliknete na link/download/download the file now/
why

ipak sam odlucio stavit i nasu 1. stvar na blog, jednostavno zato jer je morate cuti..
jednostavna je, kratka, totalno za smokere..(we waz hi when we waz makin' it) :D
uglavnom punk stvarčica i mislim da ce se većini svidjet....enjoy
crazy (smoker) shit
20:58 - smotaj (65 jointa) - popusi - sjecanja u dimu

<< Arhiva >>