< travanj, 2009  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
ME...ME...AND ME...
Image and video hosting by TinyPic
Name: Matea Poldrugač
Living Hell: Pitomača
Born: 7th of March 1994
School: opća gimnazija P.P. Virovitica
Razred: 1.a Bože razreda li? :) )
I loveeee: svoje frendove, obitelj, my super sweet laptop,mobač, telku,obožavam crtati, dizajnirati, I love art...likovni,..slušat mjuzu, svoje kumice, volim.....volim NY, Miami,L.A., S.D., I love America....ma nema toga kaj ja ne volim.....
I hate: "some people" (ne bih o njihovim imenima), C.R., umišljene, neiskrene ljude, ljude koji imaju loše razmišljnje o sebi, školu ( jedva čekam da završi...još samo 3 i pol godine....sitnica ma moš mislit), dvolične osobe i punooooo toga......
Music: Im a fucking rock Princess.....ok slušam Avril, techno, Tokio Hotel,Jimia Blua, Billy Talent, Pink, Akon,Linkin Park, Neyo,Chris Brown.....Paramore, Soulja Boy,Lil Wayne,Manzini, hip-hop i takve stvari....hehe.....
Naj boje: sve ( al naj naj su mi crna, plava, crvena i pink)
Naj serija:SURFACE.. Drake & Josh, Romeo,CSI (svi), Dr. House, Complete Savages, Hannah Montana, Three Hill ( bilo pa prošlo)...and on and on.....
NAJ movie:GRIND..TWILIGHT.. Step up 2..Honey..Pirati s Kariba 1.2.3.4..
Naj emisije: Cribs,TH tv,Nick cannon Short Circuitz, VIVA live....i bla bla bla....
i WONA BE.....a fashion designer....ili bilo kaj kaj ima veze sa dizajniranjem...crtanjem...umjetnosti...

Image and video hosting by TinyPic
my favvvvv....actors...tv shows. YOUTUBE GUYS.....
Image and video hosting by TinyPic
my world of music....

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

E ovo vam je moja kumica Mirta..SUPER CURKA...she is my V.I.P. JOJIM JU PUNOOOOO.kissyesnutsmijehkisskisskiss
Image and video hosting by TinyPic
Kuma Tea...Mirtina seka..moja kumica..jojim ju jako...wavekisssmijehkisskiss
Image and video hosting by TinyPic
My LiL SiS...kisskisssmijehparty...kisskisskiss...ma sve naj naj o njoj the best sis in the world....kiss
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


subota, 04.04.2009.

Im BaCk...:D:D

waveLjudeki moji ewo mene natrag...yeeeybelj...na vaše i moje zadovoljstvo....nakon dugoooo vremena mislim da bi bilo pristojno da i ja napišem novi post..thumbupxD...totalno sam zanemarila blog...visim na facebooku...učim..i neam baš puno vremena...za blog..al odsad obećajem da ću mu posvetit više pažnje.yes...ajme kolko mene nije dugo bilo...pa ću krenut odpočetka.zujo..7.3.2009...moj 15. ročkas...bilo je supp..išle van...zabavile se...napjevale...naplesale.fino..presuppp je bilo...jepo moje...kumica spavala kod mene...ma bilo je predobro...ah ta škola...užas...ispiti ispitivanja.headbang..sva sreća kaj smo u razredu svi ludi...pa je svaki dan smijeh....hmmmm da vidimo dalje...znam se uvalit u stvarno svašta.rofl.(a niš pametno)....hahah.....išla ja sa svojim kumicama i sister u shopping u bjelovar...yeeeey (za krizmu)....potrošile para...sramotile se ulicom...sva sreća pa nas ljudi neznaju...hahah..kiss..slikale se kod zakon grafitića..rolleyes..ma bilo nam je prezakonsmijeh....normalno....ali naravno mora i veselje neš pokvarit.no..bolest...bila sam bubana i to dvaput...užasno mi je bilo dosadno..zijev.užasno...falili su mi moji luđaci.bang..još kud sam bolesna..tuzan.sjetila sam se nekih stvarino..starih uspomena pa me još i to rastužilo...i onda suze krenu same...al na moju sreću u mom životu postoje prijatelji koji će uvijek biti tu.smijeh...volim vas punooooo...al vratila se ja u školu(ludnicu)...sad je opet sve suppper...hahah pošto su nacionalni ispiti..headbang.nesmijemo izlazit van u šk(jer navodno mora bit tišina....i imamo mi prva dva sata biologiju..blablaglazbeni....i ajde to prođe ostanemo mi u razredu trebamo imat eng. kad ono profa zaboravila na nas...hahahsmijeh....i bolje...bilo nam je super smijali se.naughty...dora crtala mene...laru...(kak bi rekla bile smo malo jeftine...recimo da smo izgledale ko one na čošku kaj rade za pare).thumbup..banića (transića)...imali smo vj. sa 1.d jer je i časna zabila za nas....bila sa svojom sandrich...kukuriku...pijetao moj..hahah...lol.....jučer sam bila kod bake...ja sam vam totalno pukla...ja i bratić(mali ima 2 godine)...a neznaš koje luđi dere se on derem se ja...hahah...trkali smo piliće u kutiji.thumbup..razlijali vodu...hahah...koji je meni...ko dijete sam...hahah....poslije išla sa svojom Mare u šetnjicu...bilo nam je super...napričale se....nasmijale...ma luda mala...danas me opet nasmijavala vicevima...hahah...gogi mi na cd-u donio horore...ajme majko mila....zlo mi je od nekih scena...ajmeee..nut..gledala sam twilight po nezz koji put..yes.a I am Legend(sa willom smithom)...ajme predobar film.nut..to morate obavezno pogledat ljudi jednostavno morate...jasno!!!!!yes...bangjako ste mi falili...hvala na kommachim.smijeh..sve ću ja vratiti...kommmajte vi i dalje...pozzzzam kumice...sister...tinu..tinu2...sandrich...mare...moj najdraži 1.a..kiss..moje ludache....sve vas koji kommate šaljem big hug.sretan..i biggg kissss.kiss..pussek...pa-pawave....
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
me...me....me....me...:D
Image and video hosting by TinyPic



komentari (10) print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.