< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (5)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
ME...ME...AND ME...
Image and video hosting by TinyPic
Name: Matea Poldrugač
Living Hell: Pitomača
Born: 7th of March 1994
School: opća gimnazija P.P. Virovitica
Razred: 1.a Bože razreda li? :) )
I loveeee: svoje frendove, obitelj, my super sweet laptop,mobač, telku,obožavam crtati, dizajnirati, I love art...likovni,..slušat mjuzu, svoje kumice, volim.....volim NY, Miami,L.A., S.D., I love America....ma nema toga kaj ja ne volim.....
I hate: "some people" (ne bih o njihovim imenima), C.R., umišljene, neiskrene ljude, ljude koji imaju loše razmišljnje o sebi, školu ( jedva čekam da završi...još samo 3 i pol godine....sitnica ma moš mislit), dvolične osobe i punooooo toga......
Music: Im a fucking rock Princess.....ok slušam Avril, techno, Tokio Hotel,Jimia Blua, Billy Talent, Pink, Akon,Linkin Park, Neyo,Chris Brown.....Paramore, Soulja Boy,Lil Wayne,Manzini, hip-hop i takve stvari....hehe.....
Naj boje: sve ( al naj naj su mi crna, plava, crvena i pink)
Naj serija:SURFACE.. Drake & Josh, Romeo,CSI (svi), Dr. House, Complete Savages, Hannah Montana, Three Hill ( bilo pa prošlo)...and on and on.....
NAJ movie:GRIND..TWILIGHT.. Step up 2..Honey..Pirati s Kariba 1.2.3.4..
Naj emisije: Cribs,TH tv,Nick cannon Short Circuitz, VIVA live....i bla bla bla....
i WONA BE.....a fashion designer....ili bilo kaj kaj ima veze sa dizajniranjem...crtanjem...umjetnosti...

Image and video hosting by TinyPic
my favvvvv....actors...tv shows. YOUTUBE GUYS.....
Image and video hosting by TinyPic
my world of music....

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

E ovo vam je moja kumica Mirta..SUPER CURKA...she is my V.I.P. JOJIM JU PUNOOOOO.kissyesnutsmijehkisskisskiss
Image and video hosting by TinyPic
Kuma Tea...Mirtina seka..moja kumica..jojim ju jako...wavekisssmijehkisskiss
Image and video hosting by TinyPic
My LiL SiS...kisskisssmijehparty...kisskisskiss...ma sve naj naj o njoj the best sis in the world....kiss
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


četvrtak, 15.01.2009.

...My...MY...MY....MY...MY...MY new postich...hehe

wavewavepjevathumbupEwo mene peopleovi moji.wave....Kak stethumbup...al ja baš nikad neznam izmisliti pametan naslov za post....joooooj...počela škola..a kaj se more....meni je prvi dan škole započeo nezaboravnoeek..ujutro došla na stanicu...nadajući se da će ona krntija (limenka) od vlaka.zubo..malo požuriti a kad ono kasni pola sata.....smrzla sam se...majke mi...zakasnili smo na sat skoro pa pola sata...ajde to je valjda sve u svemu bilo dobro...hehe....ajme pod tjelesnim smo u utorak plesali....i još danas...eng. i bečki valcer...zijevugl...borinnnngggggg...ja plesala sa Doromyessmijeh....kak smo počele još malo i mogle bi u profesionalce (moš mislit)smijeh....i onda meni i Dori profesor kaže da uključimo i upalimo radio...a mi totalne antitalenti za radiothumbup...mislim haloooo...we are the kids of the future...dobro kaj smo ga uopće znale upalitithumbupbang...al dobro Marina je bila naš DJ...hehe...danas sam morala satjati u vlaku jer nije bilo mjesta...ajme poludjela sam...a jučer smo skoro otišle u kriwi wlak....za Slatinu...yeyyy....a tek pod informatikom skoro sam zaspala...još sam Dori na ruke pisala šalabahtere iz hrv...pisali smo vražju lektiru...a majke ti svaka knjiga po 200 stranica.....a dobro roman je bio zanimljiv..fora....a Banićburninmad...e taj me je danas tak naživcirao.ludsmijeh..fakat nije pri sebi.nut..lol..eto to bi bilo to....al da ne zaboravim tnx sswima koji mi puno komaju i stavljaju me u linkove...wave.punoooooo vam hvala....kisskissam vas punooookiss....pozzz mojoj sekikiss ( koja mi danas vajda kupi Lolipopfino)..mojim kumicamakiss...mom 1.a razzzredukiss...i swima koji kommate.kiss.....pozzzzam punoooo...kissssammm.kisswavewave...
Image and video hosting by TinyPic
SCREAM DONT LET ANYWONE TO SHUT YOU UP!!!!yeszalivensmijeh
Image and video hosting by TinyPic
small person with big dreams in this big world.........
Image and video hosting by TinyPic



komentari (57) print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.