THE BEGENNING

06.04.2006., četvrtak

Dan D

partyPozdrav ljudovi evo došao je i taj dan tj. Dan D za objavu mog blog. Nakon dugo čekanja odlučio sam se sa ću i ja postati bloger.Pa odakle da počnem . Znam od Auto showa , pretprošli vikend sam bio na auto showu na kojem sam uživao cijeli dan. Inače jako volim aue i kužim se u njih ,moglo bi se reči da sam auto frek ali baš i nisam, nisam tolko lud da stalno moram razgovarat i razmišljat o autimaeekdeaddeadmad. A sa Auto showa skaćem odmah skačem na današnji dan koj je za 8.b OŠ Bukovac bio sasvim normalan profesor iz hrv. je pričo o nekim svijim glupostima da je sve $ potrošio na kladionic da jedv čeka da dobi plaču i tak za nas je to standardno. Na tjelesnom smo dokazali da smo najbolji u košarci i nogometu. Nadam se da vam neću bit dosadan dosvidjenja....... BUT I¨L BE BACK. waveparty

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.