< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Srpanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Siječanj 2009 (4)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

MOJA MALA SESTRICNA....KARLA;-)

mahyesdogađaji iz mog života...........rofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Prijatelji..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!SLATKI DECKO KOJI SEBE NESMATRA NEKOM LJEPOTOM STO JE U POTPUNOSTI U KRIVU....POGLEDAJTE SLIKU PA KOMENTIRAJTE...!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!INES
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!MOJ RAZRED 8b NA TJELESNOM...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others! NAS PICKO
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others! VEEEEEEEEEEE.....IGRAMO RUKOMET
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others! NINA DESNO,TENA LIJEVO

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others! MA GDJE JE TA LOPTA......NARAVNO NASA ANA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others! I ZA KRAJ POGLED NASEG COKIYA BAJ BAJ......MOJ 8.b RAZRED
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Ljubiti je lijepo,ljubiti je lako,
samo treba paziti s kim i kako!

***********************

Tuga je kucala noćas
Na prozor moj
A ja sam sanjao
Kako sam opet tvoj
Nisam se u tebe smio zaljubiti
Ljubav je svima lijek
Mene će ubiti
Šta je tu je
Ti si s drugim sve se čuje
Samo moje ludo srce ne vjeruje
Na jesen miriše i laste odlaze
Dani marširaju
Kraj mene prolaze
Te noći kad sam te najviše ljubio
Te noći ja sam te najviše gubio
Šta je tu je
Ti si s drugim sve se čuje
Samo moje ludo srce ne vjeruje
Pitaju za tebe ja glavu oborim
I već po navici s tugom se borim

********************

Kada skinem masku sa lica svog
Kad ostanemo sami
Sami ja i noć
I ničeg nema osim
Ovog sna i hladnih jastuka
I dok budem jutro čekao
Reći ću ti rijeći što ih nisam rekao
Sve što nisam znao da ti dam
Sada znam
Da bolje moglo je
Nisam znao koga imam, koga gubim ja
Kao da si tu
Sklapam oči, sanjam tebe
Kao da si tu
Prije nego jutro krene
Sanjat ću te ja
Kunem se u tvoje ime
Riječi koje znam
Biti sam, biti sam

*******************

Daleka ljubav, daleki svijet
Možda pronađem, sve tvoje isprike
Zašto te tražim, jesi li njen
Uvijek ostanem, ti uvijek nestaneš.

Sve dobro je, sve je kao prije
Al' ne može, moje srce nije
Sve dobro je, tragovi u tragu
Jedne istine, u nekom drugom gradu

Dolazim sutra, samo zbog nas
Možda drugo sve, sve uvijek propadne
Koliko želim, koliko znam
Ja sam sigurna, koliko si siguran

***************************

ponekad se sjetim, više te nemam
ponekad shvatim, više nećeš doć'
samo misli moje još o tebi sniju,
samo lažna nada odlazi u noć
i nikad te ja zaboravit neću
nikada to neću moć,
jer srce te voli više od svega,
ne želi zaboravit što moralo je proć'
i tako dok snivam tvoje lice ja,
i ruku tvojih meki dodir sanjam
znam da bila si jedan lijepi san
što mora proć kad svane novi dan,
al' dan će proć i usnut ću ja
jedan lijepi san što sanjam cijeli dan...

***************************
Nekad rekao si mi ti
da smo bitni samo mi..
..da godine nisu važne,
da Tvoje riječi nisu lažne..

****************************

Sanjam Te
skoro svake noći,
i mislim stalno Tvoje
prekrasne oči.

****************************

Tog dana
život mi se srušio,
i nikog više
ko Tebe nisam voljela....

****************************
...zakaj neko treći
mješa prste svoje?
... zakaj neko želi
da rastavi nas dvoje?
... Je neko sretan
jer patim???
... Zakaj ste takši?-
nebrem da svatim...

***************************

Sav život moj u tvojoj sad je ruci.
Probudi me! Proživjet ćemo oba.Sve moje stihom zadržane sate,
Sve sačuvane sne iz davnog doba
Ne budi daleko od mene ni jedan jedini dan,
jer, ne znam kako bih rekao, dan je dug
i čekat ću te kao na nekoj stanici
kad negdje daleko usnu vlakovi.
Nemoj otići ni samo na sat, jer tada,
u tom satu, spoje se kapi nesanice
i možda će sav dim što traži svoju kuću
doći da ubije i moje izgubljeno srce.
I neka se ne razbije tvoj lik u pijesku,
neka ne lete tvoje vijeđe u odsutnosti:
ljubljena, ne idi od mene ni za trenutak,
jer u tom času otići ćeš tako daleko
da ću obići zemlju ispitujući
hoćeš li se vratiti ili me ostaviti da umrem

*********************************

hvala ti za svaki tren koji sam provela
misleci o tebi...nadajuci se boljim danima...
nijedna te nece voljeti
kao ja,
nijedna te nece slusati
kao ja,
nijedna te nece ljubiti
kao ja,
samo ja,ja tvoja
jedina

******************************

Vise mi nije vazno
Kakav ce biti kraj
U meni uvijek Ti si
Samo izvana ja sam ja
I mozda negdje drugdje
Visoko iznad nas
Ceka nas nase vrijeme
Sigurno ono ima pricu za nas
Do tada mirno plovi
Dajem ti najbolje sto znam
Dusu od svojih nota
Da u njoj zaspis sigurna

****************************

Ako me nekad sa nekim
sretnes
ne gledaj u njemu suparnika
svoga,
vec gledaj ga ko covjeka koji
nije imao srece
jer je uzeo zenu koja ga
nikad voljeti nece!!

****************************

NEMOJ NIKAD DA SE ZAVARAVAS...
DA U SVAKOM PRIJATELJA VIDIS...
TO SU SAMO POZNANICI TVOJI...
SVE BI DALI DA IH SE POSTIDIS...

PRIJATELJA TAKO MALO IMA...
U ZIVOTU MOZDA SRETNES DVA,
KOJI MOZE DA TE RAZUMIJE...
DA TI RUKU PRIJATELJSTVA DA...

TO NE PISE MOJA DESNA RUKA...
TO MI SAMO SRCE PROGOVARA...
MNOGI ZELE SNOVE DA TI SRUSE...
A PRIJATELJ JE TU DA TI IH STVARA


evo mojih slikica....ROBERTA =)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

a href="http://img147.imageshack.us/my.php?image=fotografija0010mo3.jpg" target="_blank">Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others! HEHEHEHEHEHEH......KAD JE OVO BILO.......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Kada je djevojka tiha - Misli na milijun stvari
Kada djevojka ne reagira - Duboko je zamišljena
Kad te djevojka upitno gleda - Pita se koliko ćeš još ostati pokraj nje
Kada djevojka pita: "Je li sve u redu?" - Ima problema
Ako te djevojka prodorno promatra - Pita se zašto lažeš
Kad te djevojka želi vidjeti svaki dan - Sviđaš joj se
Ako djevojka kaže: "Volim te!" - Ona to stvarno i misli
Kada djevojka kaže: "Nedostaješ mi" - Nikome na svijetu ne nedostaješ kao njoj

******************************************************************

Djevojka upita svog dečka: "Da li si zaljubljen u mene?" -
On odgovori - Ne!
Ona ga pita: "Misliš li da sam lijepa?" -
On odgovori Ne!
Ona ga opet pita: "Da li sam ja u tvom srcu?" -
On odgovori Ne!
Na kraju ga upita: "Da te napustim, da li bi plakao za mnom?",
a On opet odgovori Ne!
Okrenula se i veoma tužna odlučila da ode od njega.
On ju na to zagrli i kaže joj:
"Ja nisam zaljubljen u tebe - ja te volim!"
"Ja mislim da ti nisi lijepa - ja jednostavno mislim da si prekrasna!"
"Ti nisi u mom srcu - ti si moje srce!"
"Ja ne bih plakao da me napustiš, ja bih umro zbog tebe!"

**********************************************************

Voze se dvoje mladih na motoru.
Djevojka:"Nemoj tako brzo,smanji!!!!!"
decko:"Ne bas je ludo..."
Djevojka:"Nije mi prijatno,molim te"
decko:Kaži da me voliš!"
Djevojka:Znaš da te volim!"
decko:"Zagrli me"
(djevojka ga zagrli)
decko:"Molim te uzmi moju kacigu sa glave meni je tijesna
i stavi je sebi na glavu!!!"
Sljedeće jutro u novinama:
Motorist imao prometnu nesreću,jer su kočnice popustile,
dvije osobe su bile na motoru-jedna je preživjela,
a druga poginula.
ISTINA JE:Da je decko ustanovio na pola puta da su kočnice popustile,a to nije želio da kaže svojoj djevojci...
Želio je posljednji put čuti njene riječi-VOLIM TE!
Želio je posljednji put osjetiti njen-ZAGRLJAJ!
Zatim ju je zamolio da stavi njegovu kacigu na svoju glavu,
jer je želio da ona preživi iako je to značilo da će on poginuti...

***************************************************

Ne TuGuJ Za OnIm, StO jE BiLo....
Ne PlAcI Za OnIm, sTo Ne mOze bItI...
Ne StRahUj Za OnIm StO cE tEk dOcI...
JeR vJeRuJ...
Ma KoLiKo God BiLo TeSkO...
I To Ce JeDnOm PrOcI...

**********************************************

..Ako mi vezu oci ja cu te naci...
....Ako mi obrisu suze,ipak ce teci...
......Ako mi zarobe srce ,moja ce te dusa voljeti...
.........Ako mi obrisu proslost,ja cu te se ipak sjecati ....

*************************************************

Jednom sam bila djete
puno snova i zelja,
jednom sam zivjela u svijetu
punom prijatelja.
Sad nisam vise djete,
ostvarilo se puno
mojih snova i zelja,
sad me okruzuje mnogo ljudi
al samo u rijetkima vidim
lice pravog prijatelja!!

************************************

Kad umrem..
Nemojte mi zaklopiti oci...
Da bar jednom vidim,
kako tuguje za mnom...

***************************************

Ja sam tako sama jos
prazno gledam izloge
zasto placem, ne pitaj
imam svoje razloge

******************************************

Ponekad je teško ljudima dat novu priliku
Ponekad je teško prebroditi sve opet
Ponekad je teško disati ovaj zrak
Ponekad je teško izaći na svjetlost dana
Ponekad je sve to teško...
ALI NIŠTA NIJE NEMOGUĆE

********************************

Bijelim stazama papira plovim
Leptire od zelja lovim
Pa ih vama dostavljam

*******************************

Cijelim tijelom osjecam da volim
Mada znam da ljubav boli
U njoj rekord postavljam

***************************

Tugo, to zna svako
Umrijeti je lako
To na tren zaboli
I prestane
Tugo, ali kako
Zivjeti ovako
Kad joj srce kameno postaje

***************************************

ja nisam pisac!!!!!!!
samo pokušavam dočarati svoje osjećaje..........
ja ne pišem lijepo!!!!!!!!!
samo iskreno...........
ja nemam dar!!!!!!!!!!!!!
samo motivaciju.................
ja nisam zrela!!!!!!
samo dijete prisiljeno odrasti...........
ja ne pišem da bi me vi razumijeli!!!!
kroz svoje pisanje ja pokušavam skužit samu sebe........
i nisam izgubljena........ni sama.........
ali se tako često osjećam...........
imam milijun ljudi oko sebe........
ali ni jednu pravu osobu..........
osim njega......naravno......
..........osmijeh na licu može značiti puno toga...........
ne vjerujem lako..........a još teže volim..........
i uvijek završim povrijeđena.................
zato se pomalo bojim.........
nisam teška osoba........
ne vjerujte mi kad to kažem..........
samo tražim sama sebi izlike.........
često plačem.......ali suze uvijek skrivam................
najveće pobijede dobivam kada me bace na dno..........
uvijek se dižem.............
i ne znam zašto ovo sada pišem.........
pokušavam nešto reći jednoj osobi..........koja to neće ni pročitati.........
ili samoj sebi............
možda..............................
ne znam..............................
nije važno...........
pišem za sebe..........
samo za sebe..............

*********************************************

SUZA
trčim,bježim,bojim se,
ona me sustiže.
zadržavam dah,
tražim posljednje trunke snage.
i opet je tu,
u mome zagrljaju,
tako hladna,tako bolna.
dolazi kad sam najranjivija
i moje slomljeno srce ju prihvaća,
poput stare prijateljice.
odjednom,svi su protiv mene,
a ja tako sama,
sama samcata,
dok mi ona teče niz lice,
ta prokleta suza........

**************************************

čovjek sam - slomi me
žena sam - rasplači me
osoba - ponizi me
slomljeno srce - utješi me
zarobljena duša - spasi me
ostavljena,sama - primi mi ruku
na dnu - podigni me
sa suzama u očima - oprosti mi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

subota, 18.04.2009.

..MOJI NAJDRAZI PRIJATELJI.....

....eo malo i njihovih slikica....awwwwwww....=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!TEPES
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!ANDREAS I TEPES..XD....PIJANDURE...HEHEHEHEH
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!PRAVI MACAN!!!!!!!

moji nadrazi prijatelji kojke nazalost samo ljeti vidjam......jer smo udaljeni i daljina nas sprjecava........al nadam se da ce mi i ovo ljeto biti nezaboravno s njima.....puno ih volim......=))))))))))))))))

|Komentiraj 0| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.