some day,somewhere alone


i tako uglavnom sada sam stajala pored hagridove kolibe i cekala da pozove svog psa i uzme samostrel,znala sam da on bas ne voli slytherine,a sta ces,uglavnom taj njegov pas ocnjak mi se uopce nije priblizio,a svi pricaju da ih uvijek sve zaslini,prisla sam mu da ga podragam,a on je samo zacvilio i pobjegao kod hagrida,cudno
hagrid:nemoj ga vise dirati vidis da se sav prepo
ja:pa sta bi mu ja
hagrid:ma nis,zaboravi,ovu noc trazimo jednoroga,pronasao sam par njegovih vlasi na zamlji i par kapi krvi pa mislim da je napadnut,razdvojit cemo se a ako ga nades samo ispali crvene iskre iz tog tvog stapica
ja:a ako mi se nesto dogodi
hagrid:pa vjerojano ti se nece nis desit kada vec tak dobro baratas crnom magijom
ja:super sam mi jos treba jos jedna takva osoba koja misli da cu biti crni mag ili prijeci u smrtonose
hagrid:kaj nis od tog ne namjeravas
ja:ne nije mi cak ni na rubu pameti
hagrid:aha dobro
uto nam se svojim elegantnim sepavim hodom priblitavao filch,iza kojeg je isla jedna cura,malo kasnije sam saznala da se zove ozana valent ozzie,hagrid je poslao mene i ozzi na zapadnu stranu sume a on je otisao na istocnu
ja(nakon sto smo se upoznale):u kojem si domu
ozzie:u gryffindoru,ti
ja:u slytherinima
ozzie:aha
ja(nasmijala sam se):znaci i ti mislis da sam neka slytherinska deprimirana gadura
ozzie:pa kad smo vec kod toga nisi daleko od istine
ja:jel to zbog crne magije
ozzie:vecinom
ja:onda se ne moras bojati,ne jedem malu djecu
ozzie:a veliku
ja:mora da se salis
ozzie:naravno
ja:dobro onda ionako moc koristim samo u nuznim situacijama ili kad izgubim zivce,i nikako necu prijeci u smrtonose cak ni pod prijetnjom smrcu,valjda ti je sada lakse,cak ti dopustimda mi udes u misli ako mi ne vjerujeses
ozzie:ne treba zadovoljiti cu se i s time
ja:super
hodale smo po maloj stazici a kada mi je vec dosadio onaj fenjer koji mi je dao hagrid uzela sam stapic i upalila svjetlo,ubrzo smo pronasle par jednorogovih vlasi,spremila sam si ih u dzep,mozda mi kad tad i zatrebaju za nesto,i tako dok sam ja bila zamisljena nisam ni primjetila da je ozzie nestala,osvrnula sam se ali nje nigdje nije bilo,oh super jos mi sam to fali da me optuze za ubojstvo,pokusala sam krenuti nazad da ju potrazim ali sam tesko odvajala moge od tla a kad sam pogledala prema dolje vidjela sam da je tlo obljepljeno paukovom mrezom,podigla sam dvije grane s tla i ocistila ih od paucine od koje je na kraju ostala dugacka spaga,i tad je dosao trenutak moje izumiteljske inspiracije,pa sam uzela vlasi od jednoroga i tu traku od paucine,priljubila sam ih jedno uz drugo i malo zavrtila i zavezala za onaj dugacag stap,tako sam dobila bas ljiepi luk,sa jednom (cak jednom) strijelom naravno,vec mi je bilo na vrh glave te paucine po kojoj sam hodala jer sam imala osjecaj da hodam po nekom pekmezu kojeg su razmazali oni pajdasi od malfoya,pa vjerojatno mi nece zamjeriti zbog malo carolije,sad je vec bilo bolje,odjednom se zaculo neko pucketanje,pogledala sam u zrak i vidjela crvene iskre,pa to bi vjerojatno trebalo znaciti da je netko pronasao jednoroga,potrcala sam i zaaista na tom mjestu je bio mrtvi jednorog ,ocito ga je pronasla ozzie,hagrid ga je pregledavao
hagrid:ubijen strijelom,da mi je sam znat ko je tu gadost pocinil
ups zasto ja uvijek zapadam u takve nevolje
hagride:oprosti roary ali sto to drzis u ruci
ja:nis
hagrid:sto to drzis u ruci
ja:pa nis
da bas bi mi povjerovao
hagrid:daj to sim
i tako sam mu ipak morala dati taj luk
hagrid:ovo cu ti zapljeniti,a ako si ubila tog jednoroga vjeruj mi odmah ces u azkaban
ja(potiho):uf sta se bojim
i tako je ta moja setnjica sumom konacno zavrsila i mogla sam se slobodno ususkati u krevet,ujutro sam za vrijeme dorucka dobila jedan paket zajedno sa pismom i jos jedno pismo,u onom drugom je pisalo da je mrtav taj moj novi skrbnik,a ja sam pomislila vec ??,bas sam bezobrazna,a u prvom je pisalo da paket nikako ne otvaram u dvorani,i da se nada da ce mi to biti korisno,opipala sam paket i zakljucila da je to metla,pa sto bi bilo tak strasno da ju otvorim tu u dvorani,pa ne bi bilo nis ali ipak cu udovoljiti toj zelji,odlucila sam markirati pod izlikom da sam jos uvijek tuzna zbog charlotte (sto je i bila istina) a zapravo je razlog bio taj paket,otisla sam do spavaonice,dok sam prolazila hodnikom koji vodi do zenskih spavaonica pogled mi je zapeo na ogledalu,pogledala sam malo bolje,usi su mi bile siljaste,cudno,opipala sam ih i nisam se prevarila,cudno,produzila sam do spavaonice,stavila paket na krevet i potrgala papir,a kad ono...............

25.08.2006. u 20:21 | 11 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

allison
allison hpff
angel
ashlee
ayumi
cady
daisy
diana
hedviga
heth
jasmina
lady drusilla
ladyofigeny
lara
lendora
lea
luna
marco
morgana
mary
noelle
norah
nymphadora
ozzie
potterice
tajne megalesije
ruth
zara
zorra
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
-nije rangirano =)
i'm in slytherin!

blackdarkheart-moj bezjacki blogic
moj icq 282-979-170

roary lincoln

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
-5. godina
-slytherin
-vilenjakinja
-bila je siroce (nedavno)
-teta i sestra blizanka su joj mrtve,nisu joj prava rodbina
-nedavno saznala da su joj pravi roditelji zivi
-barata crnom magijom
-pohadala je skolu wondercity
-udaračica u slytherinskoj ekipi
-s morganom krade kekse u kuhinji
-obozava grozdicama gadati antipaticne ljude vicuci grozdice to je tako ponizeno voce
-ima tarantulu,zmiju i sestrinog feniksa
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

likovi

nymphadora (tonks) black
-5.godina
-slytherin
-tata joj je u smrtonosama
-obozava kisu
-obozava zivotinje

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
morgana morteux
-5.godina
-slytherin
-s roary krade kekse u kuhinji
-siroce
-rodena na noc vjestica

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Sophie Stark
-slytherin
-5. godina
-nadimak joj je puffy
-lovica u metlobojskoj ekipi
-kada ju netko razljuti obicno ne prode dobro

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
luna pandora sanquina snape
-5.godina
-gryffindor
-siroce
-ima strica snapea kojeg mrzi

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
ayumi hamasaki
-5.godina
-ravenclaw
-ima zmaja sandya i orla matta
-obožava pbranu skrb preobrazbu i napitke
-metamorfmagus

Image Hosted by ImageShack.us
Zara Ravenclaw
-ravenclaw
-6.godina
-ona i njene sestre su zadnji potomci rowene rawenclaw
-cure je jednostavno prepuna novih sala i ideja
-u metlojboju je tragačica

Image Hosted by ImageShack.us
Lendora Henesy
-gryffindor
-4.godina
-draco joj je brat
-plava kosa i crne oci
-ne zna se zasto nije u slytherinima

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Zorra Storm
-gryffindor
-the best
-upravlja vremenom
-brineta
-nosi naocale
-ima bolji prosjek od hermione
-u zadnnje vrijeme si stalno govori i want die

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
lea
-gusarica
-ima 22 godina
-dosla je u hogwarts na turnir
-zivi na jedrenjaku dark sea

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
norah (alice) longbottom (nora)
-5.godina
-gryffindor
-blizanka nevilla longbottoma
-naj predmeti su joj caroljie i preobrazba
-ima crno smedu sumsku sovu gordon

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
ozana valent ozzie
-5. godina
-gryffindor
-takoder roaryina frendica
-dobra si je s peevesom
-ima macka garfielda i sovu fly

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Marco Riddle
-slytherin
-5.godina
-svi ga krivo prosuduju zbog prezimena
-nije zao
-plasi druge kada mu pocnu ici na zivce

Image Hosted by ImageShack.us
Daisy Andrews
-ravenclaw
-6.godina
-obojila je kosu u crveno
-siroce
-lovica u metlobojskoj ekipi

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Noelle McGonagall
-ravenclaw
-5.godina
-ima sestru bizanku
-prefektica

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Mary Matthews
-gryffindor
-6.godina
-metamorformagus
-voli uciti
-dosta povucena i sramezljiva
-inace super osoba

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Anira (Eleniel) Davis
-gryffindor
-5. godina
-voli letjeti pod punim mjesecom
-slusa rock
-svira bubnjeve

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Layla Taxus
-hufflepuff
-6. godina
-druzi se sa pansy
-ulizuje se svim profesorima

Image Hosted by ImageShack.us
Charlotte Lincoln
-sada pokojna
-moja (takoreceno) blizanka

Image Hosted by ImageShack.us
Astrid Cotterell
-11.11.1991.-6.6.2006.
-moja iskrena najfrendica

stavit cu i druge nemojte se brinuti