ehm.............nema naslova


i tako dok se snape mucio upisati ili ugravirati (kako zelite) nama tamni znamen vrata su se naglo otvorila i u sobu je upala lendora vec sam pomislia koje olaksanje dok snape nije otvorio svoju gubicu o opetnesto poceo mljet
Snape:ah lendora u pravi cas primi roary za ruku i ..... ma tamni znamen neda mi se objasnjavati
sto znaci ispada da je lendora smrtonosa eek nono ja bas nemam srece na njoj nisam zeljela uporabiti crnu magiju jer mi je bila prijateljica naughty ona je kao stvorena za tajnog agenta ne sumnjas u nju do zadnjeg trenutka
poznavajuci svoju srecu sada cu postati smrtonosa skupa sa marcom jedino ako on nije sreckovic i sada je sve pocelo ispocetka u isto vrijeme su poceli izgovarati caroliju
Ja:ehm oprosti snape ali ako si dva puta zapoceo caroliju za tamni znamen hocu li ja imati samo jedan mislim onako samo jedan ili dva na obje ruke
Snape:jedan a sada me ne ometaj
Ja:a koliko bi to otprilke trajalo
Snape:sekundu ako umuknes istog trena
Ja:ehm pa to nebi islo
Snape:zelis da upotrijebim drasticne mjere
Ja:ako mislimo na istu caroliju ne hvala
usutila sam ovako bih ga jos vise iznervirala inace u tome sam prije uzivala smijeh ali sada prepustimo se sudbini rolleyes opet su se vrata naglo otvorila u sobu je upala glavom i stapicem mcgonagallica i jos dvije cure
McGonagallica:severuse sto to radis
Snape:radili smo vjezbe u prarovima naughty
McGonagallica:a zasto su im stapici na podu
Snape:to je bila vjezba morali su razoruzati protivnika
McGonagallica:dobro a sada roary i marco brzo za mnom
kamo brzo pa nigdje mi se ne zuri samo upadne u sobu i rece brzo djeco brzo lud
McGonagallica:trazila sam vas posvuda dok mi mary i anira nisu rekle da ste zaradile kaznu kod severusa
aha znaci tako su se zvale
Ja:a smijem li pitati u kojem su domu
McGonagallica:u gryffindoru naravno sigurno ne bi bile u slytherinu
zasto uvijek vole vrijedati ok ne vrijedati vec se odnositi prema slytherinskom domu kao prema naprimjer smrtonosama lud mad
Ja:a inace cemu tolika zurba
McGonagallica:prvi zadatak turnira
Ja:zar ce biti isti zadatak kao i u plamenom peharu
McGonagallica:ne ovaj je puno tezi ali i za ovaj nam trebaju drage osobe
Ja:aha (ko da sam skuzila) a sto ce biti zapravo zadatak
McGonagallica:pa zadatak ce biti slican onome iz plamenog pehara samo sto ce biti puno opasniji cak i smrtno opasan ali ne samo za natjecatelja vec i za osobu koju treba spasiti
Ja:pa znam se ja sama spasiti nisam mala beba od tri godine koja nikada u zivotu nije vidjela stapic
McGonagallica:znam ali vi cete biti omamljeni a kao sto znate iz te se carolije necete tek tako izvuci
Ja:a tko ce me omamiti mislim ono znamo se i mi obraniti i od toga
McGonagallica:ja cu te osobno omamiti ako neces usutiti vec jednom a inace vi cete biti kod voden ljudi ISTO (nije to morala naglasavati) kao i u plamenom peharu samo sto smo u jezero pustili puno opasnjia bica koja bi trebala zadatak uciniti neizvedivim tako ako prezivite mozete biti iznimno sretni
Ja:a zasto nam to govorite i mi smo natjecatelji
McGonagallica:zato ako ne prezivite da znate sto se dogadalo na tom zadatku
Ja:ali skola ce izgubiti pola ucenika
McGonagallica:da to je vrlo vjerojatno ali prijavili su se na vlastitu odgovornost shvacas
Ja:da iako sam iz slytherina to ne znaci da nemam mozga
McGonagallica:drago mi je da smo to rijesili OMAMI
zatvorili su nam oci osjecala sam kako nas voda iz jezera polako pocinje prekrivati nesto nas (posto je bilo i drugih lijepo je koristiti mnozinu)je povuklo duboko dolje u jezero sva sreca sto je caroljia djelovala i sto smo mogli disati cuo se nekakav zvuk kao otkucaj sata to vjerojatno znaci da je turnir poceo dobro ne preostaje mi nista drugo nego cekati u glavi mi se poceo javljati neki zvuk roary onda je utihnuo pa se poceo pojavljivati jos glasnije i glasnije glava mi je uzasno boljela kao da ce se raspuknuti uzas doslovce a onda ponovno (oznaciti cu taj glas sa x )
x:roary roary zasto ne odgovaras javi se roary roary cujes li me odgovori
Ja:ma cujem te samo sto mi glava puca
x:aha sorry opet sam ti poslala previse poruka odjednom moram poraditi na tome
Ja:char to si ti
Char:da jos jednom sorry
Ja:sada mi glava puca najrade bih te zadavila (naravno to se ne misli ozbiljno) nego kako si dosla na ideju za telepatsko komuniciranje
Char:pa mislila sam posto smo obje negdje na dubini od 20m pa da nam ne bude dosadno dok drugi ne izvrse zadatak a to se zove logicko razmisljanje barem ti to tako kazes
Ja:da da logicko nema sta
odjednom je veza pukla vise ju nisam mogla cuti pa sam ju i ja pocela dozivati pomocu misli iako sam znala da ce kada dobije poruke imati strasnu glavobolju jednostavno nisam mogla trpiti tu tisinu da nismo u vodi bacila bih novčice (aha cak sam jednom stavila kvačicu ok ovo je i drugi put smijeh) da zvece jer je sve bolje od tisine koja grize

04.07.2006. u 11:30 | 14 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

allison
allison hpff
angel
ashlee
ayumi
cady
daisy
diana
hedviga
heth
jasmina
lady drusilla
ladyofigeny
lara
lendora
lea
luna
marco
morgana
mary
noelle
norah
nymphadora
ozzie
potterice
tajne megalesije
ruth
zara
zorra
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
-nije rangirano =)
i'm in slytherin!

blackdarkheart-moj bezjacki blogic
moj icq 282-979-170

roary lincoln

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
-5. godina
-slytherin
-vilenjakinja
-bila je siroce (nedavno)
-teta i sestra blizanka su joj mrtve,nisu joj prava rodbina
-nedavno saznala da su joj pravi roditelji zivi
-barata crnom magijom
-pohadala je skolu wondercity
-udaračica u slytherinskoj ekipi
-s morganom krade kekse u kuhinji
-obozava grozdicama gadati antipaticne ljude vicuci grozdice to je tako ponizeno voce
-ima tarantulu,zmiju i sestrinog feniksa
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

likovi

nymphadora (tonks) black
-5.godina
-slytherin
-tata joj je u smrtonosama
-obozava kisu
-obozava zivotinje

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
morgana morteux
-5.godina
-slytherin
-s roary krade kekse u kuhinji
-siroce
-rodena na noc vjestica

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Sophie Stark
-slytherin
-5. godina
-nadimak joj je puffy
-lovica u metlobojskoj ekipi
-kada ju netko razljuti obicno ne prode dobro

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
luna pandora sanquina snape
-5.godina
-gryffindor
-siroce
-ima strica snapea kojeg mrzi

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
ayumi hamasaki
-5.godina
-ravenclaw
-ima zmaja sandya i orla matta
-obožava pbranu skrb preobrazbu i napitke
-metamorfmagus

Image Hosted by ImageShack.us
Zara Ravenclaw
-ravenclaw
-6.godina
-ona i njene sestre su zadnji potomci rowene rawenclaw
-cure je jednostavno prepuna novih sala i ideja
-u metlojboju je tragačica

Image Hosted by ImageShack.us
Lendora Henesy
-gryffindor
-4.godina
-draco joj je brat
-plava kosa i crne oci
-ne zna se zasto nije u slytherinima

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Zorra Storm
-gryffindor
-the best
-upravlja vremenom
-brineta
-nosi naocale
-ima bolji prosjek od hermione
-u zadnnje vrijeme si stalno govori i want die

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
lea
-gusarica
-ima 22 godina
-dosla je u hogwarts na turnir
-zivi na jedrenjaku dark sea

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
norah (alice) longbottom (nora)
-5.godina
-gryffindor
-blizanka nevilla longbottoma
-naj predmeti su joj caroljie i preobrazba
-ima crno smedu sumsku sovu gordon

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
ozana valent ozzie
-5. godina
-gryffindor
-takoder roaryina frendica
-dobra si je s peevesom
-ima macka garfielda i sovu fly

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Marco Riddle
-slytherin
-5.godina
-svi ga krivo prosuduju zbog prezimena
-nije zao
-plasi druge kada mu pocnu ici na zivce

Image Hosted by ImageShack.us
Daisy Andrews
-ravenclaw
-6.godina
-obojila je kosu u crveno
-siroce
-lovica u metlobojskoj ekipi

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Noelle McGonagall
-ravenclaw
-5.godina
-ima sestru bizanku
-prefektica

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Mary Matthews
-gryffindor
-6.godina
-metamorformagus
-voli uciti
-dosta povucena i sramezljiva
-inace super osoba

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Anira (Eleniel) Davis
-gryffindor
-5. godina
-voli letjeti pod punim mjesecom
-slusa rock
-svira bubnjeve

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Layla Taxus
-hufflepuff
-6. godina
-druzi se sa pansy
-ulizuje se svim profesorima

Image Hosted by ImageShack.us
Charlotte Lincoln
-sada pokojna
-moja (takoreceno) blizanka

Image Hosted by ImageShack.us
Astrid Cotterell
-11.11.1991.-6.6.2006.
-moja iskrena najfrendica

stavit cu i druge nemojte se brinuti