ah ti naslovi ubijaju me u pojam


ah ne opet sam zaspala to mi plako prelazi u naviku otrcala sam do dvorane sto sam brze mogla sva sreca da dumbo jos nije poceo svoj govor sjela sam do marca
Ja:sto se dogada je li objavljen zadatak
Marco:ne jos nije ocito su oni iz vilenjacke skole svi zaspali
Ja:aha pa to bas nije uobicajeno
Marco:mozda ih je netko omamio
Pansy:da bas se pitam tko bi to bio
Ja:pa on sigurno nije
Pansy:e to cemo jos vidjeti
Ja:joj pansy daj crkni vec jednom i postedi nas
uvrijedeno je ostisla ispricati sve dracu ko da on moze nesto uciniti dumbo je ustao taj smo znak vec svi dobro poznavali poceti ce govor
Dumbo:uz malo zakasnjenja mogu zapoceti govor kao sto znate danas bi trebao poceti turnir iz iz svake skole biti ce izabran jedan dom koji ce prvi nastupiti ja sam odabrao gryffindor tak da molim da se svi ucenici iz tog doma pripreme prvi zadatak ce se odvijati na jezeru pored hogwartsa
Morgana:eh sada kad bude isti zadatak kao i na turniru plameni pehar
Ja:ali to bi bilo tako ponizavajuce
Nymphadora:budimo realni to je istina
Morgana:ali ipak grozdice su ponizenije
Ja:u svakom slucaju
Marco:sva sreca sto nismou gryffindoru
Morgana:aha sada se mozemo jos bolje pripremiti
Nymphadora:mozda dobimo drugu zadatak
Ja:a mozda nas ni nece pustiti da uopce gledamo ovaj danas
Morgana:kaj ste takvi pesimisti ajmo sada uvesti tu malo optimizma
izvukla je vrečicu punu grozdica pa smo njima gadali druge moglo bi se reci da smo sada malo vise optimisti
Dumbo:a dok ce drugi ibavljati zadatak vi cete se posvetiti nastavi imati cete pola predmeta od onih koje imate na rasporedu
Ja:nisu nista govorili o nastavi
Morgana:pa ne zovu se oni bez veze mucitelji
Ja:tu si u pravu nego sto imamo prvi sat
Morgana:pogadaj
Ja:preobrazbu
Marco(podrugljivim glasom):obranu od mracnih sila
Nymphadora:carobne napitke
Morgana:pun pogodak
Nymphadora:ali samo sam se salila
Morgana:ali istina je
i tako smo se uputili prema nasoj ˝voljenoj˝ucionici rolleyes sjeli smo na mijesta i poceli smo pricati naravno dok se snape ne pojavi morgana je bubnula neku foru i mi smo se poceli smijati ko ludaci smijeh a bas tad je morao uci snape (pa to se moglo i ocekivati)
Snape:sto je tu tako smijesno
Ja:pa vi to ionako ne biste mogli razumijeti
Snape:kako molim
Ja:zelite da ponovim
Snape:to nece biti potrebno da vidimo tko se ono smijao ti i...............marco oboje imate kaznu kod mene odmah poslije sata
Ja:biti ce nam zadovoljstvo profesoore pomagati vam pospremati vasa gej ˝ljubavna˝ pisma
Snape:sto ti mislis o oveme odgovoru.............riddle
Marco:pa ........... ja se definitivno slazem s time biti ce mi zadovoljstvo
Snape:dobro a sadacete do kraja dana odradivati kaznu kod mene
uf dobro mozda sam samo malo pretjerala nymphadora je to uspijela izbjeci jer se pretvarala da joj je pero palo na pod i da ga je morala podignuti a morgana si je stavila ruke preko licakao da o necemu razmislja ma bas imaju srece sat je zavrsio a mi smo st sporije isli prema snapeovu kabinetu
Snape:sto vam se ne zuri
Ja:a kuda imamo cijeli dan
Snape:imati cete i cijelu godinu ako cete se tako razgovarati
Ja:pa i to ce nam biti zadovoljstvo jer vi necete moci izaci iz vaseg kabineta dok mi ne odradimo nasu ˝kaznu˝
Marco:a niste li rekli da bi to trajalo cijelu kodinu sto znaci da necemo sudjelovati na turniru i da ce slytherini biti zadnji tako sami sebi potkopavate
Ja:da ili knjizevni receno tko pod drugim jamu kopa sam u nju pada naughty
Snape:vi mali gadovi
Ja i marco:da jesmo gadovi ali sada bas uzivamo
poceli smo pospremati njegove pergamente po abecedi dok nam se on opet nije priblizio
Snape:sto mislite da ste bez razlog ovdje
Ja:pa da
Marco:osim sto smo mali ˝gadovi˝
Ja:a to je vama bio ocito dovoljan razlog za kazniti nas
Snape:ne vi ste ovdje sa razlogom i to dobrim razlogom
Ja:znaci ono je bila samo varka kad si nam dao kaznu zbog smijanja
Snape:obracaj mi se sa vi ali da to je savrseno tocno
Marco:i zbog cega smo onda ovdje SNAPE
Snape:koliko vam puta moram reci obracajte mi se sa vi
Ja:aha ok snape
Snape:vidim da ovako nece ici
Marco:ja sam to za razliku od tebe skuzio vec prije
Snape:no dobro prijedimo sada na stvar vas dvoje jako dobro znate crnu magiju i mogli biste biti od koristi lud
Ja:a od kakve koristi
Snape:gospodaru on ima prijedlog za vas pomoci ce vam da osvojite turnir ako vi pristanete prijeci u smrtonose
Ja:i ti mislis da cemo mi to samo tako uciniti
Marco:jos uvijek nemamo razloga
Snape:ako ne zelite dobrovoljno morati cete silom
razoruzano nas je i uhvatio za ruke zeleci nam upisati ili ugravirati (kako zelite) tamni znamen
Snape:zao mi je ali morao sasm pribjeci sili
vec je poceo izgovarati caroliju za tamni znamen uf fuj postat cu smrtonosa juck bang mogu odmah pociniti samoubojstvo smijeh

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

p.s. morgana ipak nije ostala slijepa vid joj se malo po malo vracao tak da sada vidi puno bolje nego itko drugi
bez ikakvog objasnjenja ili carolije ocito to nije utjecalo na nju smijeh ocito ima neku carobnu krv thumbup

01.07.2006. u 15:43 | 13 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

allison
allison hpff
angel
ashlee
ayumi
cady
daisy
diana
hedviga
heth
jasmina
lady drusilla
ladyofigeny
lara
lendora
lea
luna
marco
morgana
mary
noelle
norah
nymphadora
ozzie
potterice
tajne megalesije
ruth
zara
zorra
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
-nije rangirano =)
i'm in slytherin!

blackdarkheart-moj bezjacki blogic
moj icq 282-979-170

roary lincoln

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
-5. godina
-slytherin
-vilenjakinja
-bila je siroce (nedavno)
-teta i sestra blizanka su joj mrtve,nisu joj prava rodbina
-nedavno saznala da su joj pravi roditelji zivi
-barata crnom magijom
-pohadala je skolu wondercity
-udaračica u slytherinskoj ekipi
-s morganom krade kekse u kuhinji
-obozava grozdicama gadati antipaticne ljude vicuci grozdice to je tako ponizeno voce
-ima tarantulu,zmiju i sestrinog feniksa
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

likovi

nymphadora (tonks) black
-5.godina
-slytherin
-tata joj je u smrtonosama
-obozava kisu
-obozava zivotinje

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
morgana morteux
-5.godina
-slytherin
-s roary krade kekse u kuhinji
-siroce
-rodena na noc vjestica

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Sophie Stark
-slytherin
-5. godina
-nadimak joj je puffy
-lovica u metlobojskoj ekipi
-kada ju netko razljuti obicno ne prode dobro

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
luna pandora sanquina snape
-5.godina
-gryffindor
-siroce
-ima strica snapea kojeg mrzi

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
ayumi hamasaki
-5.godina
-ravenclaw
-ima zmaja sandya i orla matta
-obožava pbranu skrb preobrazbu i napitke
-metamorfmagus

Image Hosted by ImageShack.us
Zara Ravenclaw
-ravenclaw
-6.godina
-ona i njene sestre su zadnji potomci rowene rawenclaw
-cure je jednostavno prepuna novih sala i ideja
-u metlojboju je tragačica

Image Hosted by ImageShack.us
Lendora Henesy
-gryffindor
-4.godina
-draco joj je brat
-plava kosa i crne oci
-ne zna se zasto nije u slytherinima

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Zorra Storm
-gryffindor
-the best
-upravlja vremenom
-brineta
-nosi naocale
-ima bolji prosjek od hermione
-u zadnnje vrijeme si stalno govori i want die

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
lea
-gusarica
-ima 22 godina
-dosla je u hogwarts na turnir
-zivi na jedrenjaku dark sea

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
norah (alice) longbottom (nora)
-5.godina
-gryffindor
-blizanka nevilla longbottoma
-naj predmeti su joj caroljie i preobrazba
-ima crno smedu sumsku sovu gordon

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
ozana valent ozzie
-5. godina
-gryffindor
-takoder roaryina frendica
-dobra si je s peevesom
-ima macka garfielda i sovu fly

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Marco Riddle
-slytherin
-5.godina
-svi ga krivo prosuduju zbog prezimena
-nije zao
-plasi druge kada mu pocnu ici na zivce

Image Hosted by ImageShack.us
Daisy Andrews
-ravenclaw
-6.godina
-obojila je kosu u crveno
-siroce
-lovica u metlobojskoj ekipi

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Noelle McGonagall
-ravenclaw
-5.godina
-ima sestru bizanku
-prefektica

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Mary Matthews
-gryffindor
-6.godina
-metamorformagus
-voli uciti
-dosta povucena i sramezljiva
-inace super osoba

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Anira (Eleniel) Davis
-gryffindor
-5. godina
-voli letjeti pod punim mjesecom
-slusa rock
-svira bubnjeve

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Layla Taxus
-hufflepuff
-6. godina
-druzi se sa pansy
-ulizuje se svim profesorima

Image Hosted by ImageShack.us
Charlotte Lincoln
-sada pokojna
-moja (takoreceno) blizanka

Image Hosted by ImageShack.us
Astrid Cotterell
-11.11.1991.-6.6.2006.
-moja iskrena najfrendica

stavit cu i druge nemojte se brinuti