carobnjacki turnir i pansy kao trofej


probudila sam se i shvatila da sam opet zaspala opet su kreveti bili pospremljeni i sve je bilo uredno pomislila sam da nije opet neki masovni pokolj ili nesto slicno jednostavno mi je bilo zlo od toga izasla sam na hodnik i opet cula necije korake sve se ponavljalo sada ce opete fred doci iz ugla i to se stvarno ponovilo sada je bilo jos cudnije nego prije

Fred:hej roary hajde se malo pokreni svi ucenici moraju biti u dvorani
Ja:a kako to da si ti opet dosao po mene
Fred:pa logickim razmisljanjem zakljucio sam da si ponovno zaspala nisam li u pravu
Ja:pa u ovom slucaju jesi

usli smo u dvoranu lica svih ucenika bila su okrenuta prema dumbledoru brto smo sjeli za stol i cekali dumov govor koji je sve cesce i cesce bivao sve duzi
Dumbo:a sada kada smo se svi okupili (pogledao je prema meni fredu i zorri) mogu vam najaviti da ce ove godine hogwarts biti domacin jednog jos veceg turnira nego plameni pehar to je turnir u kojem osoba koja pobijedi dobiva vecu moc nego li sto je od vas svih zajedno a i ime ce mu biti zabiljezeno u povijest ovaj turnir nema ogranicenja moze se prijaviti bilo tko dob nije vazna a i broj carobnjaka na turniru je neogranicen tako da ce turnir trajati vecinu godine a turnir se zove maglicasta kugla

kugla se najdenom stvorila na stolu magla je izlazila iz nje dumbo ju je stavio na postolje kugla se preko polovice otvorila
Dumbo:a sada (pljesnuo je rukama) molim vas oni koji se zele prijaviti neka napisu ime na papiric ispred sebe a kada su gotovi neka ga podignu u zrak vas odluka ce biti konacna i nista se nece moci promijeniti obavezni ste da sudjelujete u svakom zadatku zadaci ce biti na smrt opasni i za vas i za vase prijarelje tako da dobro razmislite

draco je vec bio podigao svoj papiric u zrak koji je ispario u sekundi i od njega je ostao samo bijeli dim koji se polako priblizavao kugli mi takoder nismo bili jedini u skoli vec su dosli i iz beuxbuttonsa durmstarnga wondercitya skole za heroje lud piratske skole (ocito je nova jer nitko nije cuo za nju) vilinske i vilenjacke skole
Dumbo:kao sto mozete vidjeti ovaj turnir je okupio mnogo vise skola i vi necete biti jedini koji cete sudjelovati na turniru

mnogi ucenici su podigli papirice u zrak tako da je magla iznad nas rasla i ulazila u kuglu fred je ocito razmisljao a na kraju je ipak podignuo papiric ja se nisam zeljela prijaviti ali je krava od layle burninmad napravila vjetar pomocu stapica pa je i moj papric ispario joj htjela sam joj zavrnuti vrat mad
Dumbo:a sada je proslo dosta vremena i svi ste imali sasvim dovoljno da se odlucite (kugla se zatvorila) a sada natjecatelji ce biti objavljeni na vasim stolovima i ako zelite mozete pritisnuti prstom jedno ili vise imena i dobiti cete detaljan opis natjecatelja

bilo je tu dosta imena tako da mi se nije dalo nabrajati samo par ucenika iz svih skola nije se prijavilo meni i morgani je bilo uzasno dosadno otisle smo do kuhinje pokrale kekse i krenule prema drustvenoj slytherinskoj sobi vidjele smo freda i georga kako vrebajo iza ugla i cekaju na prvu zrtvu
Ja:sto to spremate
Fred:psssssssss tiho
George:napravili smo vrata koja ne vode niti u jednu sobu kada zrtva (u ovom slucaju pansy) zakorac kroz vrata ostaje zaglavljena u zidu a vrata nestaju
Morgana:aha kuzim a ovo je sigurno namijenjeno pansy
Fred:pun pogodak
Ja:a kako cete ju navesti da zakoraci unutra
George:eh na to nismo mislili
Morgana i ja:bez brige to je macji kasalj

izasle smo iza ugla i svaka je stala na jednu stranu pansy
Pansy:hej sto vas dvije mutnjakuse radite ovdje
Ja:ko prvo nismo mutnjakuse
Morgana:a i da jesmo sto onda
Ja:a ko drugo
Morgana:znas li da postoji nova soba potrebe
Pansy:stvarno
Ja:da evo vidis ona vrata
Pansy:da
Morgana:moras uci kroz njih i stvoriti ces se u prostoriji u kojoj zelis
Ja:a uopce ne trebas hodati u krug tri puta
Morgana:samo trebas zamisliti sobu i otvoriti vrata
Ja: a to sto ce ti se pokazati zid uopce se ne moras brinut kroz njega mozes proci
Pansy(sa svojim debilnim pogledom):super idem to odmah pokazati dracu
Morgana i ja:cekaj
Morgana:nema potrebe
Ja:a uostalom zar ne zelis vidjeti kako zo funkcionira

otvorila je vrata i usla ravno u zid smijeh vrata su polagano pocele blijediti fred i george su dosli i pazljivo promatrali hoce li im izum raditi kako treba
Ja:i sto bi se sada trebalo dogoditi
Fred:trebala bi joj glava proviriti van
Morgana:samo glava
George:da samo glava
Morgana i ja;kul

ubrzo joj se glava pocela pojavljivati ja sam docarala jednu dasku koju je morgana uz pomoc stapica izrezbarila i zlatnim (ali pazite zlatnim) slovima ugravirala OVAJ TROFEJ PANSY ILI MALE POLUTNE GLUPACE (TO JU NAJBOLJE OPISUJE)POSVECUJEMO SVOJOJ DRAGOJ SKOLI HOGWARTSU a ispod se potpisala kao crabbe i goyle a zatim je to george stavio pansy oko vrata sada je bila pravi trofej smijehzatim smo se malo smijali i onda smo morgana i ja otisle u slytherinsku drustvenu i jele cokoladne kekse

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

26.06.2006. u 15:16 | 8 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

allison
allison hpff
angel
ashlee
ayumi
cady
daisy
diana
hedviga
heth
jasmina
lady drusilla
ladyofigeny
lara
lendora
lea
luna
marco
morgana
mary
noelle
norah
nymphadora
ozzie
potterice
tajne megalesije
ruth
zara
zorra
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
-nije rangirano =)
i'm in slytherin!

blackdarkheart-moj bezjacki blogic
moj icq 282-979-170

roary lincoln

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
-5. godina
-slytherin
-vilenjakinja
-bila je siroce (nedavno)
-teta i sestra blizanka su joj mrtve,nisu joj prava rodbina
-nedavno saznala da su joj pravi roditelji zivi
-barata crnom magijom
-pohadala je skolu wondercity
-udaračica u slytherinskoj ekipi
-s morganom krade kekse u kuhinji
-obozava grozdicama gadati antipaticne ljude vicuci grozdice to je tako ponizeno voce
-ima tarantulu,zmiju i sestrinog feniksa
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

likovi

nymphadora (tonks) black
-5.godina
-slytherin
-tata joj je u smrtonosama
-obozava kisu
-obozava zivotinje

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
morgana morteux
-5.godina
-slytherin
-s roary krade kekse u kuhinji
-siroce
-rodena na noc vjestica

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Sophie Stark
-slytherin
-5. godina
-nadimak joj je puffy
-lovica u metlobojskoj ekipi
-kada ju netko razljuti obicno ne prode dobro

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
luna pandora sanquina snape
-5.godina
-gryffindor
-siroce
-ima strica snapea kojeg mrzi

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
ayumi hamasaki
-5.godina
-ravenclaw
-ima zmaja sandya i orla matta
-obožava pbranu skrb preobrazbu i napitke
-metamorfmagus

Image Hosted by ImageShack.us
Zara Ravenclaw
-ravenclaw
-6.godina
-ona i njene sestre su zadnji potomci rowene rawenclaw
-cure je jednostavno prepuna novih sala i ideja
-u metlojboju je tragačica

Image Hosted by ImageShack.us
Lendora Henesy
-gryffindor
-4.godina
-draco joj je brat
-plava kosa i crne oci
-ne zna se zasto nije u slytherinima

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Zorra Storm
-gryffindor
-the best
-upravlja vremenom
-brineta
-nosi naocale
-ima bolji prosjek od hermione
-u zadnnje vrijeme si stalno govori i want die

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
lea
-gusarica
-ima 22 godina
-dosla je u hogwarts na turnir
-zivi na jedrenjaku dark sea

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
norah (alice) longbottom (nora)
-5.godina
-gryffindor
-blizanka nevilla longbottoma
-naj predmeti su joj caroljie i preobrazba
-ima crno smedu sumsku sovu gordon

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
ozana valent ozzie
-5. godina
-gryffindor
-takoder roaryina frendica
-dobra si je s peevesom
-ima macka garfielda i sovu fly

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Marco Riddle
-slytherin
-5.godina
-svi ga krivo prosuduju zbog prezimena
-nije zao
-plasi druge kada mu pocnu ici na zivce

Image Hosted by ImageShack.us
Daisy Andrews
-ravenclaw
-6.godina
-obojila je kosu u crveno
-siroce
-lovica u metlobojskoj ekipi

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Noelle McGonagall
-ravenclaw
-5.godina
-ima sestru bizanku
-prefektica

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Mary Matthews
-gryffindor
-6.godina
-metamorformagus
-voli uciti
-dosta povucena i sramezljiva
-inace super osoba

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Anira (Eleniel) Davis
-gryffindor
-5. godina
-voli letjeti pod punim mjesecom
-slusa rock
-svira bubnjeve

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Layla Taxus
-hufflepuff
-6. godina
-druzi se sa pansy
-ulizuje se svim profesorima

Image Hosted by ImageShack.us
Charlotte Lincoln
-sada pokojna
-moja (takoreceno) blizanka

Image Hosted by ImageShack.us
Astrid Cotterell
-11.11.1991.-6.6.2006.
-moja iskrena najfrendica

stavit cu i druge nemojte se brinuti