doslovce mokro


danas imamo slobodan dan tako da cijelo vrijeme mozemo ludovati jeee bas super nakon darucka smo otisli do knjiznice da nademo nesto o carobnim napitcima jer je to bio cherlotte najdarzi predmet a ja da si uzmem jednu knjigu o preobrezbi vidjela sam katarinu kako nesto prisluskuje iza jedne police sa knjigama a sa druge strane je bila pansy prisla sam katarini i ...

Katarina:pssss dodi i pomozi mi
Ja:aha kuzim jedino ako ti mislis isto sto i ja
Katarina:aha tocno to
Ja:sada
Katarina:sada

gurnule smo jednu cijelu policu na pansy (joj jadna ona mos si mislit) smijeh promijenile smo oblik tako da nas nitko ne skuzi ja u jednu kravu iz hufflepuffa a ket u neku iz slytherina i tako smo otisle a nitko nije posumnjao kako smo podle smijeh
nakon te spacke otisla sam van sa char tonks ket ayumi siriusom vittoriom fredom i georgom sijeli smo se na rub jezera i namakali noge u vodi razmisljala sam o balu koji je trebao biti preko vikenda mrzila sam sve sto je imalo ikakve veze sa plesom i haljinama a bilo bi cudno kada bih se tamo pojavila u obicnoj trenirci ma pelerina su ok konacno jedan mudar zakljucak george je prisao char i nesto ju pitao sudeci po njenoj faci bila je sretna i zagrlila je georga
Ja:hej char sto se desava (nije se bas pristojno uplitati u tude poslove ali znatizelja ubija)
Char:ma nis
Ja:kak ma nis
Char:pa tak
Ja:ok golupcici ostavljam vas same a ti char nemoj raditi nista prenapasno smijeh
pa moram ju malo zezat sestra mi je udaljila sam se od njih i sjela pored ket i ayu najednom me ayu pocela ludacki trest
Ja:sto je
Ayu:pa pogle ono

char i george su se ljubili nisam pogla supregnuti smijeh fred im se polako suljao iza leda i ona ih je oboje gurnuo u vodu rofl ah to je bilo za gledati george ga je htio ubiti a char se samo smijala otisle smo do nje i pitale je kako je bilo
Char:mokro

svi smo se tome nasmijali smijeh a onda smo odlucili otici u sobe ali su char i george odlucili napraviti party u sobi potrebe pa smo se dogovorili da cemo se svi tamo naci u osam a mi (cure) smo pocele zezati char
Ket:ej to je malo pre naglo
Ayu:da kaj ce uskoro svadba
Tonks:mogu vam ja biti kuma
Char:strpite se malo pa budete i to docekale

ma bas je prava zna se saliti i na svoj racun
party je bio bas lud bilo je pivoslavca party i hrane njami (ma naravno a kako bi bilo bez toga)
i bezjackih balona i carobnjackih koji su letjeli na sve strane i razbacivali konfete
Ja:kaj niste malo pretjerali ovo vam vise slici rodendanskoj proslavi
Char:da ali bas je fora

ma zaljubljani golupcici sjela sam se na veliki naslonjac promatrala kaj se dogada jednostavno mi nije bilo da ikakvog partya mozada jer se nisam tnala zabavljati a mozda jer nisam imala decka a mozda to jednostavno nije bio moj dan a onda je pored mene sjeo fred
Freda:sto si takvo mrtvo puhalo
Ja:nemoj i ti poceti kao george
Fred:sto
Ja:ma daj se ne pravi blesav
Fred:kaj sam tak proziran
Ja:a ne nisi a vidi se iz aviona
Fred:pa kaj onda mislio sam te pitat bi li isla na bal s mnom
Ja:ma zaboravi ne da mi se zajebavati u haljini plesati moras ti jos puno nauciti o meni
Fred:aha ok
Ja:i daj se malo spusti na zemlju ove dane sav si u oblacima vise ne zezas snapea niti ikog drugog
Fred:evo opet si otkrila jos jednu moju tajnu
Ja:pa onda ti to nisu nikakve tajne ako se vide na kilometre
Fred:znaci ne pristajes
Ja:nema sanse
Fred:aha ok
Ja:a sada se mozes slobodno ici udvarati nekoj drugoj curi i cula sam za neku knjigu kako se uspjesno upucavati za pocetnike ako ti to moze pomoci lud

ma ne bi to njemu pomoglo otisla samdo zvjezdarnice novo uredene na cijem se stropu mogu vidjeti zvijezde i priblizavat po zelji legla sam se na pod (travu) i gledala ih zaspala sam a to sa tek skuzila usred noci kada sam se probudila ok mogla bih otici do sobe lud naughty

Image Hosted by ImageShack.us kaj nije fora smijeh

08.06.2006. u 15:41 | 6 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

allison
allison hpff
angel
ashlee
ayumi
cady
daisy
diana
hedviga
heth
jasmina
lady drusilla
ladyofigeny
lara
lendora
lea
luna
marco
morgana
mary
noelle
norah
nymphadora
ozzie
potterice
tajne megalesije
ruth
zara
zorra
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
-nije rangirano =)
i'm in slytherin!

blackdarkheart-moj bezjacki blogic
moj icq 282-979-170

roary lincoln

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
-5. godina
-slytherin
-vilenjakinja
-bila je siroce (nedavno)
-teta i sestra blizanka su joj mrtve,nisu joj prava rodbina
-nedavno saznala da su joj pravi roditelji zivi
-barata crnom magijom
-pohadala je skolu wondercity
-udaračica u slytherinskoj ekipi
-s morganom krade kekse u kuhinji
-obozava grozdicama gadati antipaticne ljude vicuci grozdice to je tako ponizeno voce
-ima tarantulu,zmiju i sestrinog feniksa
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

likovi

nymphadora (tonks) black
-5.godina
-slytherin
-tata joj je u smrtonosama
-obozava kisu
-obozava zivotinje

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
morgana morteux
-5.godina
-slytherin
-s roary krade kekse u kuhinji
-siroce
-rodena na noc vjestica

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Sophie Stark
-slytherin
-5. godina
-nadimak joj je puffy
-lovica u metlobojskoj ekipi
-kada ju netko razljuti obicno ne prode dobro

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
luna pandora sanquina snape
-5.godina
-gryffindor
-siroce
-ima strica snapea kojeg mrzi

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
ayumi hamasaki
-5.godina
-ravenclaw
-ima zmaja sandya i orla matta
-obožava pbranu skrb preobrazbu i napitke
-metamorfmagus

Image Hosted by ImageShack.us
Zara Ravenclaw
-ravenclaw
-6.godina
-ona i njene sestre su zadnji potomci rowene rawenclaw
-cure je jednostavno prepuna novih sala i ideja
-u metlojboju je tragačica

Image Hosted by ImageShack.us
Lendora Henesy
-gryffindor
-4.godina
-draco joj je brat
-plava kosa i crne oci
-ne zna se zasto nije u slytherinima

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Zorra Storm
-gryffindor
-the best
-upravlja vremenom
-brineta
-nosi naocale
-ima bolji prosjek od hermione
-u zadnnje vrijeme si stalno govori i want die

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
lea
-gusarica
-ima 22 godina
-dosla je u hogwarts na turnir
-zivi na jedrenjaku dark sea

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
norah (alice) longbottom (nora)
-5.godina
-gryffindor
-blizanka nevilla longbottoma
-naj predmeti su joj caroljie i preobrazba
-ima crno smedu sumsku sovu gordon

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
ozana valent ozzie
-5. godina
-gryffindor
-takoder roaryina frendica
-dobra si je s peevesom
-ima macka garfielda i sovu fly

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Marco Riddle
-slytherin
-5.godina
-svi ga krivo prosuduju zbog prezimena
-nije zao
-plasi druge kada mu pocnu ici na zivce

Image Hosted by ImageShack.us
Daisy Andrews
-ravenclaw
-6.godina
-obojila je kosu u crveno
-siroce
-lovica u metlobojskoj ekipi

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Noelle McGonagall
-ravenclaw
-5.godina
-ima sestru bizanku
-prefektica

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Mary Matthews
-gryffindor
-6.godina
-metamorformagus
-voli uciti
-dosta povucena i sramezljiva
-inace super osoba

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Anira (Eleniel) Davis
-gryffindor
-5. godina
-voli letjeti pod punim mjesecom
-slusa rock
-svira bubnjeve

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Layla Taxus
-hufflepuff
-6. godina
-druzi se sa pansy
-ulizuje se svim profesorima

Image Hosted by ImageShack.us
Charlotte Lincoln
-sada pokojna
-moja (takoreceno) blizanka

Image Hosted by ImageShack.us
Astrid Cotterell
-11.11.1991.-6.6.2006.
-moja iskrena najfrendica

stavit cu i druge nemojte se brinuti