.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->
  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (12)
Ožujak 2007 (10)
Veljača 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

.ju gajs mejk mi blaš xx

.AnA
.teica
.nikec
.pio-o
.žaka
.dželi
.tan
.hake
.nihonkichigai
.hotaru

*contact?
.msn: tsuki.no.kioku@hotmail.com
.myspace

.zagrizi to

Čupava, nepromišljena, šmrklj.
Hihahu. Japanac.



Kako iživcirati roditelje....

1. Sljedi ih svugdje po kući.
2. Muči kao krava kada kažu tvoje ime.
3. Pravi se da imaš amneziju.
4. Govori sve naopačke (unatrag).
5. Zabijaj se u zidove.
6. Govori da se nošenje odjeće protivi tvojoj religiji.
7. Uđi u njihovu sobu u 4 ujutro i govori: "Ah, dobro jutro! Kakav divan dan!"
8. Glasno hrči dok se smiješ i onda se smij još jače.
9. Dok gledaš film čitaj tekst naglas.
10. Iščupaj nekome vlas kose i vrišti: "DNK!!!!!!"
11. Nosi bedž na kojem piše " Ja sam retardiran"
12. Pričaj s olovkom.
13. "Imaj" 20 izmišljenih prijatelja s kojima pričaš svaki dan.
14. Pokušaj se popeti na zid.
15. U javnosti viči :" NE MAMA, NEĆU TE OPLJAČKATI!!!"
16. Guraj si olovke u uši i nos.
17. Neko vrijeme isključuj i uključuj svijetlo i onda usklikni:" Aha.... sad kužim!"
18. Jedi svoju kosu.
19. Drži starce za ruku i jezivim glasom im šapći:" Vidim mrtve ljude..."
20. Dok se tuširaš ili kupaš deri se:"UTAPAM SE!!! POMOĆ!!!!"
21. Na sve što kažu odgovori sa:"Lažeš!!!!"
22. Pravi se da si telefon.
23. Pokušavaj plivati na podu.
24. Kucaj im na vrata cijelu noć.

Free Web Counter
<>

ponedjeljak, 19.02.2007.

Just three miles from the rest stop

Danas sam neš nadrkana, ne znam otkud počet. Bila sam u školi, dobila 4 iz jebenog stoja na glavi, posvađala se sa starcima (vode me na test za drogu jer su mi oči ko fol stalno crvene i više hiperaktivna od moje inače hiperaktivne hiperaktivnostismijeh) i nema šanse da idem u Dublin na St. Patrick's day kako je bilo planirano. Nek' ode sve ukurac. Za drogu samo prijete. xD
Danas sam opet pokrala pola pjesama s tuđeg kompa (ima jedan posve jednostavan programčić za to, haha) i to uglavnom od Dir En Grey. cerek Ako nešto volim više od putovanja, knjiga i izlazaka onda je to glazba i to j-rock. yesyes

Usamljeno tražeći puteljak, naišla sam na strganu klupu. Na njoj je uglavnom bilo mokrog lišća i novina. Na ušima su mi bile jedne od najdražih stvari; slušalice vjernog mp3-a, a iz njih je treštala naljepša glazba svih vremena - D'espairsRay. Doduše, koji put malo i osluhnem Beatlese, Simona and Garfunkela i Queen, ali trenutno sam opsjednuta Japancima. cerek No, da nastavim... Odjednom se stvorio sjedokosi dedek. Polako je šepao prema klupici i začuđeno me promatrao. Nešto me upitao, ali ja isprva nisam ništa čula od glazbe. Skinula sam slušalice misleći kako će mi održati prodiku o tome kako ću kasnije imati problema sa sluhom i kako ne bih smjela slušati tako glasno glazbu. No, on je pristojno upitao: "Mogu ja čuti što to mlada dama tako sretno sluša?"
Prvo sam ga ful čudno gledala, mislim da bih se prestrašila da sam se vidjela, ali ja sam mu pružila slušalice, smanjila volume na mp3-u da ipak nije tako glasno i predala mp3. Osmjehnula sam se pri pomisli kako bi bilo smiješno da deda sada odjuri s mojim mp3-om, ali to se, na sreću, nije dogodilo. smijeh Hm, deda je poslušao prvu pjesmu, zatim pola druge i rekao; "Znaš, volim ja Japance. Kada sam ja bio sa svojim starim (izvadio je pljuge) u Japanu jer je poslovno išao neš' sredit, bili su ful dragi, pogotovo oni u hotelu. Hrana nije tolko loša, a vidim da i glazba daleko putuje." Osmjehnuo se i otkrio da mu fali pol zubiju i zagrizao jednu camel cigaretu. Ponudio mi jednu, ja prihvatila i nastavili s konversejšnom. "Stari mi je radil ko' arhitekt pa sam se bome navidil svijeta. Al' nigdje nije ko u Japanu." Opet se nasmiješio, ustao se i krenuo. Ja onak: "umm, okay, bilo mi je drago..." *nervous smile*


Mislim da se svakome dogodi neko čudo u životu i iznenadi nas, ne? oO
xD
Ja volim čuda. x)





| - 22:38 - ...waste your time.... (6) | print.... | # |

<< Arhiva >>