Blog images

Blog images


About mecerek:
...ime... Anamarija
...prezime... Rožić
...živim u... Bjelovaru
...rođena sam... 25.07.1992
...horoskopski znak... ggrrr,... lavicasmijeh
...škola... 4. osnovna škola Bjelovar, gl. škola V. Lisinskog Bjelovar
...razred...8.b - LEGENDE!!! Moja potpora u svakom trenutku i za to im VEEELIKO HVALA!! i 6. u glazbenoj
...prijatelji... Vesna, Damir (moj najdraži bratićsmijeh), Ta$a, Danijela, Iva, Zrinjo, Stari, Flj, Sexy Roxy, Jelena, Đuli, Matko, Jukić, Ana, Snježana, Matija, Zvonac, Antonija, Martina, Ogy, Dydy... i još JAAAKO puno opičenih luđakacerek (al sve ih puuuno jojimcerek)
...izvanškolske aktivnosti... glazbena škola, plivanje preko ljeta
...sviram... hornicucerek (rog) i klavir (zato jer moram)
...volim... čokoladu, jednog sjatkog deckacerek, KOŠARKU (iako ju nikada nisam imala prilike trenirati), izlaske, 7 - icu, svirati, pjevati (repati uz Edusmijeh), igrati biljar, Edu, Petrovića, surfati po netu, svoj komp, svoje frendove...
...ne volim... dvolične i bezobrazne ljude, gazirane sokove, loše igrice, pjevače bez sluha, kad mi netko pametuje, kad me prime za vrat (najradije bi mu šakom u glavu, sva se naježim) kukce, biti sama...
...fobije... PAUCI!!!
...želim... zauvjek ostati u vezi sa svojim prijateljima, jednog dečkacerek...
...životni cilj... Bečka filharmonija, da sviram 1. hornu, naći svoju srodnu dušu, tj. dečka koji će me voljeti svim srcem ( iako na takvog još nisam naišla, jer su dečki uglavnom svinjerolleyes)
...slušam... rap (uglavnom) i neke Thompsonove
...naj pjevači (reperi)... domaće; EDO MAAJKA, Frenkie, Shorty, Elemental, Bolesna brača, a od stranih; 2pac, Eminem, Xibit, Ludacris, Nate Dogg, 50 cent..... i Thompson
...naj pjesme... ( - ll - ) ; Saletova osveta, BOMBA, Izgubljeni snovi, Trpaj, Sretno dijete, To što se traži, Jaran, On je mlađi, 168m, Iz dana u dan, To je hip hop... ( - ll - ) ; Mockingbird, Dear mama, Alcoholic, Paparazzi, Move bitch, Act a fool, Smoke weed all day... ( & Thompsonove) ; Ne pitaj mene, Dolazak Hrvata, Tamo gdje su moji korjeni... (ima ih JAAAKO puno) i to je to za sadasmijeh... ako vas još nešto zanima...javite...cerek kisskiss
image hosting file

image hosting file

...samo za moju Vesnicu... znam da joj niti jedna slika ne može dokazati koliko ju VOLIM!!!.... ...zato joj to svaki dan dokazujem onom pravom ja... ponekad tužnom, ponekad žalosnom, ali na kraju uvijek sretnom... samo zbog nje... uvijek je uz mene...ona je moje rame za plakanje i potpora u svakom trenutku i za toj joj od srca VELIKO i iskreno HVALA!!! ...samo prava prijateljica to može... ...HVALA... što postojiš, što te imam... Bigoo

Bigoo

Friendster images




....sada svašta po malo....
Friendster images

Friendster images

Friendster images

Friendster images

Image hosting

Image hosting

Image hosting

Image hosting

Friendster

Friendster

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo

free image hosting

free image hosting

free image hosting

free image hosting

MySpace

MySpace


...Dražen Petrović...
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

... mržnja ledi srca, a ljubav ih topi ...

petak, 29.12.2006.

... Kissach...

wave Evo mene i mog novog blogacha... A sta da vam pišem... za sada nista, tek toliko da vam se javim, da znate da imam novi blog... kissam vas...cerek

- 20:24 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (7)
Prosinac 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
... školske spike i ostale gluposti s kojima živim ...MySpace Layouts

Image Hosted by ImageShack.us


Friendster images

Friendster images

Blog images

Blog images

MySpace images

MySpace images

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo




Nikada, baš nikada shvatiti neću zašto sam u tebi tražila sreću, i nikad, baš nikad shvatiti neću zašto sam od svih budala izabrala NAJVEĆU!
MySpace images

MySpace images

MySpace images

MySpace

MySpace

Oh my God this is EDO!!Image Hosted by ImageShack.usI LOVE EDOOO!!!Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us