RKGERONIMO

srijeda, 18.05.2005.

NEŠTO PRIJE NEGO ME ITLER NAZOVE

...helop ljudovi eto čudim se čudom kako me itler još ni nazvo i evo se žurim nebi li vam štogod lipoga napiso.... e sad ovako gogo sjeba sam ti kalup za olova.....nemoj se ljutit i dalje nam fališ....jučer sam topio olova ali ona koja sam ja uzeo ta su najvjerojatnije neka legura pa je jeko stisla i pokidala vide...tako da su u olovu ostale one dvi metalne šipkice koje rade rupe na olovu za kajiš....a šta ćeš...nije baš nešto lipo za početak ali barem je nešto....

GOGO NADAM SE DA TI SE NEĆE POJAVITI OVAKAV JEDAN

Djelatnici na salteru Zagrebackog Aerodroma bi trebalo odati prizanje na duhovitom i inteligentnom odgovoru putniku koji je avionom trebao letjeti, u najboljem slucaju, u prostoru za prtljagu.
Evo sto se je dogodilo:

Zbog bure, let na relaciji Zagreb - Dubrovnik je otkazan. Vodic jedne turisticke agencije je na salteru radio re-booking za svoju povecu grupu nestrpljivih putnika, kada se jedan ljutiti gospodin progurao do saltera. Bacio je svoju kartu na pult i uzviknuo:
"Ja MORAM biti na ovom letu i to u PRVOJ KLASI!".
Djelatnica na salteru je odgovorila:
"Gospodine, zao mi je, prvo moram napraviti rezervacije za grupu ljudi koja ceka, ako budete strpljivi sigurna sam da cemo vam na neki nacin moci izaci u susret".
Ljutiti gospodin nije bio nimalo impresioniran i upitao je:
"ZNATE LI VI UOPCE TKO SAM JA!?".
Bez okljevanja, djelatnica na salteru je uzela mikrofon i rekla:
"Molim cjenjene posjetitelje Zagrebackog Aerodroma za trenutak paznje. Na terminalu za domace letove imamo putnika koji ne zna tko je. Ukoliko bilo tko moze pomoci u otkrivanju njegovog identiteta, molimo hitno da se javi na salter broj 2".
Usred histericnog smjeha putnika koji su cekali u redu, nestrpljivi gospodin je bjesnim glasom dobacio djelatnici terminala:
"Jebo te ja!"
Na to je ona ljubazno odgovorila:
"Zao mi je gospodine, ali i za to cete trebati pricekati u redu"

- 09:11 - Komentari (8) - Isprintaj - #