Ovo će biti kratko....

Evo samo da s ejavim... Prvo da vam zaželim Sretan Božić.... I tako... Ovih dana se baš i n osjećam kao da je božić... Prošao sam u školi bez komada pa sad uživam... U subotu smo bili u Alteregu i pokazalo se jako dobro... Prvi put da mi je dobro u Alteregu... Slijedeću subotu idem na rođendan pa je dan poslije toga Stara godina... Neću bit svjež 5 dana... Heh-... I to bi bilo to... NApisat ću još nešto ako to hoćete i ako mi se bude dalo....
Pooooooooooooooozzzzzzz

utorak, 26.12.2006. u 11:11 ][ 6 ][ P ][ # ][ ^ ] [


Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

E sad imam o čemu pisat nakon 11 dana ne pisanja... Baš me počela boliti briga za blog... Sad samo učim za školu i čekam subotu... Najžešće mi je kad sam sam doma... Onda ošinem neki bolesni techno na liniji koju odvrnem do kraja... Stalno mislim da će mi susjedi zvat policiju ali ko jebe susjede... Dobra stvar je što neću vjerojatno imat komada na polugodištu pa ću moći ići van cijele praznike... Za Novu su planovi ovakvi... 30.12 mi frendica Jana slavi 18. rođendan pa ćemo se zabit... 31.12 je stara godina pa će se ići u Capitano ,vjerojatno jer je prošle godine bili preluudo... Ustvari nije pitanje gdje nego s kim... To me jebe ovih subota jer nemam baš s kim ići van.... Svi nešto kenjaju da im se neda pa mi se diže tlak... Svejedno ja idem van... Makar is sam... Upoznat ću nekog...hehe... Prošle subote sam bio na rođendanu od frendice Frensy koja je sito slavila 18.rođendan pa smo se zabavili... Čak su me i slikali za izlaske.net... Evo vam link...heh... http://ri.izlasci.net/inc/img.php?id=8507&parent=444 Došo doma u 4 : 40h što je od sada standard... Slijedeća stvar koja mi je na pameti bila je ovaj BigBrother... Svaka čast onome koji je to uspio prodat nama Hrvatima koji su dosta pametni ljudi... Ti ljudi su previše glupi i ja sam to gledao sve ukupno oko 20 min... Svaki put mi se dizao želudac kad sam vidio onu Leu ili Anu... Tanja je ono uglavnom fizički ok ali ima glas ko da 40g. puši Kleopatru... Ostali su bezveze... Danijel je ono u neki situacijama ok ali stvar mu je što previše psuje i izigrava neku facu s onom svojom frizurom... Tomislav je onako previše ženskast...Nemožeš počet plakat... Nije mi drago što je Danijel pobijedio jer stvarno mislim da je to Tomislav zaslužio... Koliko god on bio ženskast, po meni je on tamo najnormalniji... On je prao, čistio i kuhao dok su ovi češkali đozlice... Taj BB je po meni čisto preseravanje... Napokon je gotov i sad bi mogli stavit neki dobar film a ne neke Low-budget film od 20$ uloženih... Postao sam urednik stranice RkTrsat... heh... Da i ja doprinesem klubu ovako ako ne igrom... Ovih dana sve ide lijepo po loju... Baš onako kako sam ja zamislio... I to bi bilo to... Ima još tu toga dosta ali moram se ići spremat i za van... Pa ono.. Poooooooooozzzzzzzz i do slijedećeg pisanja....

subota, 16.12.2006. u 19:38 ][ 13 ][ P ][ # ][ ^ ] [


Bow Wow Wow Yeepi Yo Yo Ca`E

A dugo nisam napisao post... Ljudi me već želi stavit na križ zbog toga... Razlog je tome što nisam imao o čemu pisat pa mi se još prije 2 dana srušio sistem... Evo tek sam ga sada uspio vratiti natrag i sad radi ko singerica.... E, najnoviji NAvirus i NU 2006... Bla bla, techno shit... Da prđem na stvar... Čekaj, koju stvar....Ah da... Subota navečer 22:00 h El rio... UUUUU, bilo je opet luudo i nezaboravno kao i uvijek, pa čak i dosadno, zgužvano... Sve u svemu standardno... Bila je ona standardna ekipa iz prošlog posta... Čuo sam da je izbacivač stuko neku trojicu tipova i da su sve neki mulci ušli unutra... Pa, ono, bilo je dosta mlađih ženski...I tako...JA sam imao izlazak do 2h ali sam nekim pukim slučajem(čitaj: Šta ću doma!) ostao do 4 na "nagovor" susjede Jane... I tako ja letim doma i slušam mp3 i vidim mac pijanih ljudi kako se debiliziraju... Mislim kakva je to zabava ići van i uništiti se do kraja... Razumijem ono, popiješ pa si sretan, a ne bit 5,5 h u horizontali... U Alteru je bio RiRock za koji nisam bio raspoložen a u Stereu Sandy Rivera... E , neko je pokupovao sve ulaznice i ja sam dobio kraći kraj ... Poslje gledam u novinama poznate i ljude i pitam se... I pišem na listu... i još jednu stvar ne podnosim baš jako... Mrzim ići po blogovima koji su madrfaking jebeno crni... I sa naslovima tipa" Im gonna die, what should I do..." Mislim ljudi koji vam je kurac... Imate 12-40g. a vi se mislite ubit... Ne mislim doslovno neko ko neka depresija... To mi ide tako nakurac da samo poletim s mišem na onaj mali lijepi X... Nemoraju bit sad rozi ili tako nešto, nego, ljudi... Dajte malo života...
Još malo pa je kraj polugodišta.. sad se sređuju ocjene pa ono.. Malo ko ide van od pon-pet... Sub eventualno... Evo, to bi bilo to.. Full mi se neda pisat jer je 1:36 pa ono.. malo mi se spava pošto sam sa treninga... Zpppppppppppppppooooooooozzzzz!!

utorak, 05.12.2006. u 01:23 ][ 16 ][ P ][ # ][ ^ ] [


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>


< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

2009-03 (1)
2008-06 (1)
2008-03 (2)
2008-01 (2)
2007-12 (2)
2007-10 (1)
2007-08 (1)
2007-07 (2)
2007-06 (1)
2007-05 (2)
2007-04 (3)
2007-03 (3)
2007-02 (3)
2007-01 (1)
2006-12 (3)
2006-11 (3)
2006-10 (4)
2006-09 (3)
2006-08 (6)
2006-07 (8)
2006-06 (9)
2006-05 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



komentari da/ne


O čemu se tu ustvari radi......


Zajeb, Zaheb, i još Zajebancija... Pa NARAVNO!!!!


Zeko:
Molimo vas, pomozite Zeki!!!
(_/)
(o.o)
(> < )
Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko koji voli gledat horore. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do Svjetske Dominacije!!!

Free Counter


O meni
Ime: Toni
Godina: 18 g. 20.05.'89
Nadimak: PriYo, Party boY, Kučić, Čić, Toni, NiTo, Maliburninmad
Hobi: Trčanje/Vježbanje/Zabava/Badminton
Kg: 70 kg.
Cm: 171 cm
Grad: Rijeka / Belveder
Volim: Aute, Cure, Skoro svu vrstu muzike, Oružja, Ninu(brod), Snagu, Dobru zabavu, Istinu....

Ne volim: Ono što predstavlja nogomet nogomet, Huligane, Mahushme, Glupe ljude, Kad me ogovaraju iza leđa, Kad netko sere bezveze, Laži, Djecu u tijelima velikih ljudi...

Moj E-mail: tkucic@gmail.com
Moj MSN: pboy_toni@hotmail.com
ICQ: 317-775-040

Spužva Bob na balkanu
Hrvatska - Spužva Bob skockani
Srbija - Sunđer Bob kockalone
Slovenija - Spužvak Robi kvadrohlač
BIH - Sunđer Boba Sćoškani

Kakav LOL...

Wich FF Character Are You?


Dernek Ekipa



E, ovu sliku volim... Elrio, vjerojatno Subota... S Lijeva na Desno, Jana, Boki, Ja i Nina...


Ovo sam ja još dok sam radio u Bijeloj Patroli... Iva mi tamo u pozadini želi maznut Zippo...


Ja sam ovaj lijevi a ovaj desni je moj bolji frend Bojan(Boki) Tip je car...


Ovo je Pavelić A.K.A Dante, Slon... Tip je car na kvadrat... Malo voli pričat lovačke al ajde dobar mi je frend pa svi to zaobiđemo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo su Tomo i Marin... Sama slika vam kaže da su carevi, ali i pijanci... Uvijek se natječu ko će više popit bez znate već šta... Isto moji super prijatelji...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovo su dva mačka... I to žešće... Ja sam lijevi, a desni je moj najbolji frend Marko...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Hehehe, pravi čedo, cajkaroš teški... Ima dva izmišljena frenda Emit i Urgin... Tip je car i moj dobar prijatelj...

Ima ih još ali nema toliko mjesta..hehe

Evo malo onoga što ja volim







Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zippo Lighter Tricks Logo


Moja Ekipa


Drift Kingz
Moj drugi blog vezan za photoshop aute...

Nina & Iva
Blog dvije cure iz Zagreba koje ja jako volim....Ivu i Ninu...

LuNa
Blog jedne fora cure iz Gimne Mohohoho koja ima zanimljive postove...

Buco
Blog jednog od najvećih careva na svijetu... Ženska iskustva i brdo cugeee...

Žare
Frend iz škole... Filozofski postovi i malo pikada čine zanimljivu kombinaciju...

Renato
Blog mojeg bratića koji ima full strava razmišljanja ali i problema...

BaBe
Blog mog frenda iz razreda koji liječi sve bolesti sa alkoholom...

BronxGirls
Blog cura iz Kostrene i Zagreba koje imaju fora posteve...

Bljitvica
Ok cura, za zajebanciju, vrijedno čitanja, pogtovo sad kad je dobila žicu...

Barbara & Maja
Dvije cure iz Ekonomske, jedna voli pričat a druga baš i ne...

Sanja
Sanjin blog o njoj najvažnijoj sporednoj stvari ...Šoppingu...

Saška/Andrea
Blog moje "ljubavnice" koja je veliki fan Avril premda ima 1 80 a avril 1 40...

Kelso & Mudri
Mudri ljudi Kvarnera, tkz. Mikijeva djeca, poklonici Spužve Boba

Cajka Boy Kiki
Kiki, cajkaroš teški... Ne može mu nitko ništa, jači je od sudbine... Legenda i dobar frend.. "Ergin I Umit"

2Kulera
Blog od Kelsa, čovjeka koji je promijenio najviše blogova koliko ja znam i Zgemba lokalnog pijanca sa Trsata :)

RiječkePivopije
Frend Edo iz bivšeg kluba Kvarnera, ime bloga vam kazuje sve....

Kile
Frend iz bivšeg kluba.

P:E:I:C:A
Full ok cura.. Voli se zezat... I uvijek je nasmiješena..

Marchy
Cura voli pisat pjesmice... Moja dobra frendica..

Sara
Stara frendica... Zanimljivi postevi... Filozofski postevi..

Bk Sušak
Web stranica mog kluba

Lory
Cura sa treninga, sluša US5, haha, fora cura..

Mala prasica
Isto cura sa treninga, ok cura

GuGy
Gugy ili tiga Marino, čovjek iz moje škole, legenda jača

Lea
Još jedna cura sa treninga, pod imenom Lea. Kuiš ono..


Najbolje pjesme


Zeljko Bebek - Na zadnjem sjedištu

Gnjave kina i kavane
Male droce, šatro dame
Svi gnjave, svega preko glave.
A ona išla bi negdje
Da obuće finu novu haljinu
Ali kako stvarno, izgužvana stalno.

A ja joj kažem, ne budi luda
Biće nam bolje sto puta
Na zadnjem sjedištu moga auta.

Dosta cvrkuta i pejzaža
Već je postalo sve gnjavaža
I mravi gnjave me u travi.
A ona išla bi negdje da je ptice bude
Gdje su livade i mirišu trave
A neba se plave.

Ma srce moje, ne budi luda
Biće nam bolje sto puta
Na zadnjem sjedištu moga auta.

Životi gnjave, smrti gnjave
Mrzim priče, šuplje glave
I mudrace, uvijek iste face.
A ona išla bi negdje gdje se ludo igra
Da se izigra
I da me ljubi, da ne vide drugi.

Ma dušo moja, ne budi luda
Biće nam bolje sto puta
Na zadnjem sjedištu moga auta.




Valentino - Samo sklopi okice

Noci su ovdje tako ledene,
oci crvene od kosave,
glava ko kocka leda putuje,
ti znas, dobro znas volim te.
Hiljade milja od tebe sam,
djele nas granice, ratovi,
a ja ne mogu da zaboravim,
uzalud, uzalud volim te.

REF:
Samo sklopi okice i zovi mi ime, zovi mi ime,
jedan ce luđak letjeti kroz planine, kroz planine.
Samo sklopi okice i zovi mi ime, zovi mi ime,
jedan ce luđak letjeti kroz planine do tebe.

I bila jednom jedna jesen,
lisce je saptalo sa stopama,
magla me cuvala od pogleda,
bojim se sjecanja.
Noci su ovdje tako preduge,
godine lijene ko stoljece,
ja sklapam oci gledam jasnije,
zvijezde plove tebi ljubavi.


Blog Party boY