Zacakljeno sve.....
pocinje....
Pusti me,dopusti mi to...
Zelim samo sutati i osjecati...
Bezivnotno,izmoreno,cudno....
prvi put osjecati se sigurnom.
Zelim to...
samo me pusti,dopusti mi to...
Mir i tisina,drhtaji se penju,
uzdisaji se prolijevaju....
Osjecam to...
Nevidim nista,uhvacena sam
u mrezu ovog vremena...
Ponovno ti zelim reci
da,zelim to....
Samo me pusti,dopusti mi to...
Ne zelim kraj...
Zora je daleko....
Zelim opet onaj isti osjecaj...
Da,zelim to...
samo me pusti,dopusti mi to...

Image Hosted by ImageShack.us
Pusti me da sutim...
samo me pusti da uzivam,
samo me pusti...dopusti mi to...


09.02.2007. | 11:41 | 6 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




da ili ne?


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv