PRECAKANO!!!

COOL...zuboroflzujo


BFF
Awesome MySpace Comments & Myspace Layouts




ZA MOJE CURKICE....mouthwashnaughty

Sister
Comments & Myspace layouts






Bad Memory
MySpace Graphics & Free Myspace Layouts







Make A Text Magnifier At WishAFriend.com








Put The Big Red Button on your site

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


Tko ne voli,joj,tko ne voli
Dinamo sa Save
taj ce otic,joj,taj ce otic razbijene glave.

Sumi,sumi javore
razbit cemo tovare
neka cijela riva zna
gorit ce dalmacija.

Tovarske svinje,danas je kolinje!

Ima nas purgera vise od Kineza
pjevamo navijamo bolje od Engleza!

O Isuse na nebesu daj pomogni
plavom dresu,plavom dresu,plavoj boji
o Isuse mi smo tvoji!

Oj Rjecani komunisti sve
se mijenja vi ste isti!

Hajduk ist the best kad
govna treba jest!

Tuci samo tuci
tuci moj djecace plavi
i nek tvoja saka plava u
facu tovara udara!

Nije žvaka za seljaka nit je Hajduk za prvaka!

Zora rudi dan se bijeli
zvezdu jebo zagreb cijeli
a ti zvezdo nisi sama jebemo i partizana!

Nemože nam nitko ništa jaci smo od srbije
mogu samo da nam puše grobari i delije!

Mali Emach



< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (5)
Rujan 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Emo Girl/Hello Kitty

o meni

Ime:Klara
Godine:14
Di živim:Zagreb
Volim:DINAMO,čokoladu,nasu zemljicuhrvatska
Zagreb,svoje frendice i frendove,mamu,tatu,sestre,Nigru(moj pas).....
Mrzim:Hajduk,skolu,susjednu nam državu.....,debilne ljude....<

Image Hosted by ImageShack.us
By kallica
Image Hosted by ImageShack.us
By kallica
Image Hosted by ImageShack.us
By kallica
myspace graphics

myspace graphics


myspace layouts

myspace layouts


sad ce me cure ubit zato kaj sam ovo stavila al morala sam......
myspace layouts

myspace layouts


myspace layout codes

myspace layout


Image Hosted by ImageShack.us
By kallica

srijeda, 01.10.2008.

novi dizajn

Booooook!!!!!!
imam novi dizajn!!!!!! Nije li divan??????!!!!!beljsretanzubo
Prekjucer smo sa Mišulinkom(profa iz engleskog) bili u British consul il kak se to vec zove... to vam je ko neka knjiznica al sve su knjige i DVD-ovi i CD-ovi na engleskom... bilo je fora...nismo bili na vjeronauku!! Gledali smo neki dokumentarac o nekim tam tipovima kaj preskacu s krova na krov,sa zgrade na zgradu.i sve sam skuzila kaj su pricali a pricali su na engleskom i nije bilo prijevoda na hrvatski!!!! BRAVO JA!!!!!smijehnaughty
I pili smo engleski ćaj.fino Inace je odlican ,al ak ne stavite mlijeko i šećer odvratan je...gorki i bljakasti...
E da,Bosanac (tip iz razreda) je stavio nekaj na kosu,tj stavio si je nekakvi plafkasti preljevheadbang.......ah....... mislim nije tak lose al opet.......on je musko(valjda)sretan i nije neki tam sminker........neznam kaj mu jelud......kaj ces ima nas svakakvih....

odoh ja wavemahkiss



| Ostavi trag→→(20) | Trosi boju | Permalink |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.