< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Volim sebe više nego tebe!!! Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Vikicaparty
Karmensmijeh
Dražensmokin
Anitawave
Livia
Karmen i Iva
Valentinakiss
Edita Bsmijeh
Saramah

Nešto o meni

Ime:Ivana
Prezime:Prugovečki


Slušam:Nirvanu,AC-DC,Ska-p,Kud idioti,
gunse uglavnom dobre grupe

Stil:grunger

Ovo sam vam ja:


Image Hosted by ImageShack.us

Simboli gotihic pokreta





Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Riječ je o najpoznatijim
vražjim znakovima,
a prvi put se
spominje u bibliji...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pentagram(grčka
riječ "penta"=pet)
simbolizira sotoničke
zle sile

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Obrnuti križ simbolizira
ismijavanje i poricanje
kršćanske vjere i znak je
raspoznavanja svog pokreta.

ponedjeljak, 09.04.2007.

Ništa.

Bok ja sam na moru, blago meni!
Ne bi ja sad bila u ovom usranom Ivaniću..
Baš je lijepo na moru, onak fino toplo, sunčam se cijeli dan na balkonu, pokraj mene laptop, surfam po internetu i slušam muziku...
Al evo ne da mi se više pisat, imam pametnijeg posla (suuunčekoooo)

- 19:04 - Komentari (8) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.