ritam6srca





a joj pa de ste mi ga.... kako smo mi stari moji drugovi.... evo mene za stolom moje drage..... dosadno meni, dosadno njoj pa se zajedno dosađujemo... nikako da se u zadnje vrijeme dobro zabavimo....možda je za sve to kriv doktor Dupetić-Šepec jer nas je on navuko na pijaču i srceparajuće pjesme... pa sad svakog dana pijemo i lumpujemo.... nije fer ja se napijem i dobro mi je onda se ova pak napije pa samo plače.... onda moram i ja.... ona se plače zbog nevjerne ljubavi a ja plačem zato kaj nema više višnjevca... ona brije kak ja plačem zbog nje... puši pišu....čuj me šepec čuj... jebo si sam sebe kad te najdem.... KONCERT???? Jadna moja mare se s njim 65 puta napila i 87 puta posvađala....nekoliko godina nakon toga je stara koka išpinka namjerno počela srat kak mosram prestat slat poruke na Z1 kako je VAJKAN ŠPEK KO SVAČIJI DREK!!!! oooooo maaaaaaaamuuuuti....... nisam ja majke mi..... neeee kaj bi......ludnica brale.... ne znam kaj me je spopalo da nemam volje za zajebanciju i toleranciju.... loše me hrane.... ljudi bok!

13.06.2006. u 11:33 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

__________

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr