ritam6srca

________________________________

-bok....
-za početak...nisam dobre volje i nisam odmorna jer me štef umorio i izmorio čitavu noć i čitav dan.....
-u petak smo Mare i ja dobile zasluženu kaznu... da da!!! napile smo se ko majke... ah... i onda smo otišle bljuvat u moju kupaonicu, ona u kadu a ja u šolju... kakastrofa.... i tu je naišla kazna do 2469.godine...
-no već smo mi u subotu bile u čvrstecu kraj naših dragih ritmića!!!!!!!!!!!!!!
-bilo je ludo i nezaboravno....bolje nego ikada prije... i to im je bila zadnja noć kaj sviraju u čvrstecu...ha ha ivana zajebi stvar....
-hm...štef se sam ponudil da ide spavat meni i da će cijelu nedjelju bit kod mene.... rekoh ma moooožeeeee..........
-i tako se ta situacija i odvijala savršeno dok mu ja nisam rekla kako u podne dolazi familija kod mene na ručak... aaa joj tu sam ga sjebo.... upoznao je svu moju rodbinu... ajmo reć najužu... jebla sam kevu poslije.... ma bilo mu je lijepo.... bar je tako reko.... a poslije su naši kumići mladi zaljubljeni par Jambrec došli na večernji roštilj.... i kud nego u jabuku...ooooo maaaamuti.... jadno... ma bilo je super... uglavnom.... sad baš dolazim sa kavice i pivice koju sam ispijala sa svojom Mare i njenom šogoricom Martinom... joj Martina je strašna... i taj njezin frajer.... lomile smo se od njezinih i Kruninih priča. no shvatile smo da je kruno jedna dobra,premda sramežljiva osoba.....na kraju svega on je super dečko.... bravo kruno....ha?! štefeki jeste ga vidli... taj frajer..... kam ga martina stavi tam i ostane....ma ludnica cijeli birc se smijao s nama... nismo mogle odoljeti da se ne smijemo na sav glas.... to su se stakla tresla.... al fakat kad smo se mi RITMIĆKE SNEJE razbacale doživljajima sa sviranja grupe RITAM SRCA to se i sam BOG moral opet nasmijat.... i eto me opet sam tu za kompom... tužna,jadna i nesretna.... voljim Vas puno..... puse svima.......

12.06.2006. u 11:40 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

__________

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr