ritam6srca

e moj narode.....

oh joj... lomih se od nedjelje od ove izjavne rečenice... a zaboravih je napisati prošlji put... pričamo susa i ja o Ines i sad kurva sim, kurva tam... kad uletava moj buraz da je čuo za neku ines ali ju nije videl nikad... a ja onak... pa Nowak ju je tak i upoznal... a hhaahhaahhaa... smijali smo se do ludog jutra od toga tak da nam je to gljavna fora... joj... evo ti moje valerie.... sad ona meni tu pili kak ... TREBA NEKOG FRAJERA!! ali da je naš Beks Vid.. bio spucan od klinkice koja ide u prvi razred,ah mili Bože je i njemu u životu teško... ajmo dalje... a našeg Ratkovića je Tihana lizala cijelu noć....a on uz pomoć tri cijevi kisika je preživio... naš dragi Matanić je bio opkoljen sisama dviju sestara... i zbog toga ga je njegova draga Katja spucala...a i naša draga valery se sljomila tak da je opala s kreveta i stala si je s levom na desnu nogu... kaj ne lepo ni ni pametno...banga naš Cigo je igrao stoljni... dok je Mesar....bio odbačen od svih onih gadura koje su ga naganjale zadnjih 1000god...i onda se plakao.. i onda smo mi to ljepo zalili i sve nam je bilo baš super i onda je naša Valery oprala sve čaše.. i tak je ona nama radila svašta... i svaka bi ju majka htjela za sneju... osim moje... i Beksove....no ona i sama ne shvaća bit ovoga života.... a jesi mi ga negdje sjebala... ko i svoju sestričnu ili je ona tebe sjebala... o maaamuti.... četnikušo....ko izda pizda!!! s druge strane... odlazi iz my offisa sva sretna i uplakana zbog jedne divne crne žene...zbog njene divne crne kose....o super krava... opet sve na loše ....zbogom,zbogom....

06.06.2006. u 09:38 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

__________

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr